مهاجم ملوان می‌گوید بازیکنان این تیم از تجربه کافی برای رویارویی با استقلال برخوردار هستند و قطعا این بازی برنده خواهد داشت.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در بازی با استقلال به مانند بازی‌های دیگر به دنبال سه امتیاز هستند گفت: بازیکنان ملوان بازیکنان باتجربه‌ای هستند و هر کدام در تیم‌های بزرگی به میدان رفته‌اند و برای بازی در این دیدار استرس ندارند. در کنار آن‌ها جوانانی هم هستند که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: استقلال یکی از تیم‌هایی است که در هفته اول به پیروزی رسیده و شرایط خاص خودش را دارد. البته بازی ملوان و استقلال هم خالی از حساسیت نیست و حضور چند استقلالی در ترکیب ملوان به این موضوع اضافه کرده است. سال گذشته هم دو تیم در انزلی به میدان رفتند که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما می‌توانستیم در آن بازی به پیروزی برسیم. مطمئن باشیم این بازی برنده خواهد داشت.

مهاجم ملوان درباره حضور قلعه‌نویی در این تیم نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته با حضور فیروز کریمی توانستیم در لیگ برتر باقی بمانیم و تمام بازیکنان و هواداران ملوان قدردان زحمات او هستند. پس از آن چند بازیکن هم به تیم ما اضافه شد که در نتیجه تیم امسال قوی‌تر از سال گذشته است. حضور قلعه‌نویی هم در این چند روز تاثیر خودش را روی تیم گذاشته و با پیروزی هفته نخست مقابل ذوب آهن تاثیرات آن را مشاهده کردید. رفته رفته بهتر از این خواهیم شد و می‌توانیم برای رتبه‌های بالای جدول بجنگیم.

حاتمی با اشاره به پیروزی مقابل ذوب آهن افزود: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن را بگیریم. آن‌ها قهرمان جام حذفی هستند و این قطعا ارزش این پیروزی را بالا می‌برد. پیروزی مقابل ذوب آهن در شرایطی بود که کمتر از یک هفته تمرین کرده بودیم و کسی فکر نمی‌کرد که بتوانیم موفق شویم.

مهاجم سابق استقلال درباره مشکلات مدیریتی این تیم و پرداخت مبلغی به عنوان مطالبات فصل گذشته تاکید کرد: هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان که به نظرم خیلی ناچیز به بازیکنان پرداخت شد. باید این تیم را مدیریت کنند و از لحاظ مالی ساپورت شود تا بتوانیم نتایج بی‌سابقه‌ای را کسب کنیم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. در حال حاضر گفته شده که پنجشنبه بخشی از مطالبات را پرداخت می‌کنند که امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.