کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنگر سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و نباید با او اینطور برخورد شود.

ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس با استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بعد از بازی با پدیده بچه‌ها بسیار با روحیه هستند و برای شکست استقلال خوزستان انگیزه فراوانی دارند.

وی در خصوص شرایط آب‌وهوایی اهواز در روز بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: واقعاً آب‌وهوای اهواز در این موقع از سال خوب نیست اما نباید این مسئله برای ما بهانه باشد. بازی در آن آب‌وهوا سخت است ولی فقط سه امتیاز را می‌خواهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره کار کردن با توپ‌های جدید سازمان لیگ خاطرنشان کرد: توپ‌های جدید نسبت به توپ‌های فصل گذشته هم زیبا‌تر است و هم بهتر.

صادقی در مورد حمله برخی از هواداران پرسپولیس به محسن بنگر در صفحات اجتماعی گفت: بنگر سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و نباید با او اینطور برخورد شود. آنهایی که اینطور به بنگر توهین کردند پرسپولیسی نیستند چون هوادار واقعی می‌داند هر بازیکنی اشتباه می‌کند. بنگر روی گل‌های پدیده  مقصر نبود و تمام تیم تقصیر داشتند. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به این صورت بنگر را تحت فشار گذاشتند و به او کم لطفی کردند.

وی ادامه داد: خودم در شبکه‌های اجتماعی عضو هستم اما واقعاً بعضی‌ها بیکار هستند و کارشان توهین است. این رفتار در شأن مردم ایران نیست. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در فضای مجازی این کار را انجام می‌دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )