کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر آماده می‌کند، عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم نساجی مازندران به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی که از ساعت ۱۸:۰۵ دقیقه عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، برابر تیم دسته اولی نساجی مازندران به برتری ۲ بر یک دست یافت.

در این مسابقه امید عالیشاه (۲۹- پنالتی) و فرشاد احمدزاده (۶۲) برای پرسپولیس گل زدند و هادی ریاحی (۹۰- پنالتی) تک گل تیم نساجی مازندران را به ثمر رساند. ضمن اینکه فرشاد احمدزاده در دقیقه ۸۰ دچار مصدومیت جزئی شد که با تصمیم کادرفنی از زمین بیرون آمد.

مرتضی قدیمی‌پور، رضا نورمحمدی، مایکل اومانا، وحید حیدریه، محمد انصاری، محمد رحتمی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محسن مسلمان و جری بنگستون در نیمه نخست و ایمان صادقی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضائیان، رضا خالقی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده (۸۰- علی فاطمی)، هادی نوروزی، میلاد کمندانی و علی علیپور در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان رفتند.

سوشا مکانی و مهرداد کفشگری تنها بازیکنان پرسپولیس بودند که در این مسابقه به میدان نرفتند. ضمن اینکه بعد از پایان مسابقه هم بازیکنان مازندرانی پرسپولیس با نفرات تیم حریف به گفتگو پرداختند.

با تصمیم سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، بازیکنان این تیم پس از پایان مسابقه در زمین ماندند و بدن‌های خود را سرد کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.