قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: قلعه‌نویی در ملوان خواهد ماند و تمامی مشکلات برطرف می‌شود.

عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی از ملوان جدا نمی‌شود. وی فقط نگران این تیم است و قصد دارد تیم را در بهترین شرایط ممکن روانه مسابقات کند.

قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص شایعه جدایی امیر قلعه نویی از ملوان، گفت: قلعه نویی در ملوان خواهد ماند و تمامی مشکلات برطرف می‌شود.

رمضانی در خصوص درگیری لفظی قلعه نویی و سید جلال رافخایی بازیکن ملوان تصریح کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و شایعه سازی رسانه‌ها است.

قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد مشکلات مالی این باشگاه، اظهار داشت: هیئت مدیره در حال حاضر مشکلات مالی را حل کرده و پیش از بازی با ذوب آهن مقداری پول به تیم تزریق شد. قرار است مقداری دیگر از قرارداد بازیکنان پیش از بازی با استقلال تهران به بازیکنان پرداخت شود.

وی در خصوص حساسیت های بالا دیدار این هفته استقلال و ملوان به خاطر تقابل قلعه نویی با تیم سابق خود گفت: به عنوان یک استقلالی معتقدم این بازی حساس است اما نباید زیاد از حد به آن بپردازیم و حساسیت‌ها را به هواداران تزریق کنیم.

رمضانی تاکید کرد: ملوان امسال با توجه به کادرفنی، هیئت مدیره و بازیکنان خیلی خوبی که در اختیار دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و می‌تواند در میان تیم های بالانشین قرار گیرد.

وی در مورد اعتراض ذوب آهنی‌ها به زمین چمن ورزشگاه انزلی گفت: نمی‌دانم یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن و سعید آذری به چه چیزی ایراد گرفتند. اگر چمن بلند بوده که ناظر بازی باید ایراد می‌گرفته و این وضعیت برای ما هم وجود داشت. مگر ذوب‌آهن در ومبلی تمرین می‌کند که از کیفیت زمین ما ایراد می‌گیرد؟

رمضانی خاطرنشان کرد: از اهالی فوتبال می‌خواهم شروع کار لیگ را با حمله به داوران آغاز نکنند و انصافا حق وردی داور دیدار ملوان و ذوب آهن قضاوت بسیار خوبی داشت. ذوب آهنی‌ها به خاطر هزینه‌هایی که کردند انتظار این شکست را نداشتند و باید از بازیکنان با غیرت خود به خاطر این سه امتیاز شیرین تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.