کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خواسته‌های کارلوس کی‌روش به حق است و باید حداقل بخشی از آن برآورده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در حاشیه سمینار مدیریت حرفه‌ای فوتبال، در خصوص این مراسم ضمن بیان مطلب فوق گفت: این یک کارگاه آموزشی است که مدیران، مسئولان نقل و انتقال و مدیران بازاریابی باشگاه‌ها در این جلسه حضور دارند و در هر سه مورد در این جلسه به طور تخصصی صحبت شد.

وی افزود: گابالتی که نایب رئیس فدراسیون فوتبال آسیا و نایب رئیس رسیدگی به تخلفات بازیکنان در فیفا و یوفا است و پست‌های مهمی دارد، در این جلسه شرکت کرد. البته تمام پرونده‌های شکایتی بازیکنان از باشگاه‌های ایران نیز در فیفا به ایشان مربوط می‌شود. ایشان در این جلسه مسائلی را مطرح کردند که خودمان چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: این کارگاه آموزشی را برگزار کردیم اما شاهد این هستیم بسیاری از مدیرانی که تازه منصوب شده‌اند، در این جلسه حضور ندارند. در حال حاضر مهمترین مسائل انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی اینجا تدریس می‌شود و کسی این مساله را آموزش می‌دهد که خودش برنامه‌ها را در فیفا می‌نویسد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم لازم است چنین کلاس‌هایی را همه پشت سر بگذاریم، زیرا باشگاه‌های ما با انعقاد قرارداد با بازیکنان و مخصوصاً بازیکنان خارجی مشکل دارند و به همین علت است که اکثر بازیکنان باشگاه‌هایمان را محکوم می‌کنند. ایشان آموزش می‌دهند که ریزترین نکات هم باید در قرارداد ذکر شود. این در حالی است که باشگاه‌های ما حتی نمی‌دانند آنها باید بازیکن را بیمه کنند یا بازیکن خودش باید این کار را انجام دهد. همه سئوالات در این جلسه آموزش داده می‌شود.

بهروان در خصوص اینکه در لیگ ایتالیا به تیم‌های بدهکار اجازه شرکت داده نمی‌شود، افزود: اتفاقاً من هم این سئوال را کردم که شما چگونه تیم پارما را از لیگ بیرون انداختید و ایشان اعلام کردند که فرآیندی طی شده و این باشگاه از لیست خارج شده است. آنها اعلام کردند که ما در میانه فصل هیچ‌گاه نگفتیم که تیمی از لیگ خارج شود و به محض پایان مسابقات، بدون تعارف اعلام کردند که این تیم دیگر حق شرکت در مسابقات را ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: فیفا در این خصوص فرصتی می‌دهد که تیم، بازی‌هایش را انجام بدهد و سر تاریخ خاصی، بدهی‌اش را پرداخت کند. پس از آن اگر این مساله رخ نداد، امتیاز کسر می‌شود و در مرحله سوم، تیم را از لیگ بیرون می‌اندازند.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر همچنین خاطرنشان کرد: این موارد نیز جزو قوانین ما هم هستند. سازمان لیگ امسال کاری که انجام داده، این بود که اعلام کرد ما از درآمد باشگاه‌ها ۸۰ درصد را به کمیته انضباطی می‌دهیم. مطمئنا ما از محل درآمدهای باشگاه‌ها، پول‌ها را پرداخت می‌کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: ساعت ۱۸ امروز در رابطه با مساله حق پخش، نشست خصوصی با مدیران باشگاه‌ها داریم.

بهروان در رابطه با عدم بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران خاطرنشان کرد: کارلوس کی‌روش یکسری خواسته‌هایی دارد که به حق است. حداقل ما باید بخش‌هایی از خواسته‌هایش را برای ایشان فراهم کنیم که این خواسته‌ها برای تیم ملی‌مان است.

وی اضافه کرد: همه باید به هم کمک کنیم. ما باید در میانه راه که برای جام جهانی مسابقاتی را پیش رو داریم، شرایط خوبی را فراهم کنیم.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر در پایان گفت: قرار ما در هیات رئیسه فدراسیون این است که تنها علی کفاشیان در خصوص کارلوس کی‌روش صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.