مهاجم سرخپوشان یونایتد برای بزرگداشت فرگوسن پیراهن آبی بر تن کرد و برای اورتون بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وین رونی مهاجمی که سال ۲۰۰۴ به منچستریونایتد پیوست یک نیمه برای تیم سابق خودش یعنی اورتون بازی کرد. وین رونی پس از ۱۱ سال دوباره لباس اورتون را پوشید تا برای این تیم در برابر ویارئال به میدان برود.

او که برای بزرگداشت دانکن فرگوسن این بازی را انجام داد در حالی برای تیم سابقش به میدان رفت که با اقبال و تشویق رییس و هواداران این تیم روبه رو شد، چون بسیاری از آنها هنوز از پیوستن او به منچستر یونایتد ناراحت هستند.

رونی که در شهر لیورپول بزرگ شده از بچگی هوادار اورتون بود و با آموزش فوتبال در این باشگاه رشد کرد و سال ۲۰۰۲ برای اولین بار برای این تیم بازی کرد.

رونی در این باره گفته بود: به عنوان یک نوجوان دانکن فرگوسن برای من یک قهرمان بود. او به عنوان یک بازیکن جوان در باشگاه، الهام بخش بود و وقتی وارد تیم اصلی اورتون شدم، او به من کمک و از من مراقبت کرد. نمی‌توانم راه بهتری برای تشکر از دانک پیدا کنم.

در حالی که دانکن فرگوسن از رونی خواسته بود در یان بازی پا به توپ شود، او گفت اگر او از من نمی‌خواست در این دیدار بازی کنم، مثل هوادار اورتون به گودیسون پارک می رفتم و او را تشویق می‌کردم.

فرگوسن که یکی از اعضای کادر فنی اورتون است گفت: همه می‌دانند رابطه ما به گذشته باز می گردد و من او را از وقتی بچه بود می‌شناختم.

این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع ویارئال به پایان رسید. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.