سرمربی گسترش فولاد گفت: با اینکه کیانی امروز عذرخواهی کرد اما بازی کردن او در دربی تبریز به آمادگی فنی و بدنی او بستگی دارد و تاکتیکی که می‌خواهیم جلوی تراکتورسازی از آن استفاده کنیم.

فراز کمالوند در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برنامه‌های این تیم در هفته جاری برای برگزاری مسابقات مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز گفت: روز گذشته را استراحت کردیم و امروز دو جلسه تمرین داشتیم. قرار است امروز عصر بازیکنانی که در مقابل سایپا به میدان نرفته اند در دیداری دوستانه به مصاف عقاب تبریز بروند چرا که برنامه معمول ما این است که پس از برگزاری دیدارهایمان در لیگ برتر بازیکنانی که بازی نکرده‌اند برای اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیرند در روز ریکاوری در یک دیدار تدارکاتی به میدان می‌روند تا فاصله آمادگی بدنی بازیکنان همواره در یک سطح باشد. این برنامه معمول ماست ضمن اینکه دربی آخر هفته برگزار می‌شود و امروز ابتدای هفته است و هنوز فرصت برای صحبت کردن و مسائل مربوط به این دیدار وجود دارد.

وی با اعلام اینکه ITC جکسون بازیکن برزیلی رسیده و این بازیکن برای حضور در دربی تبریز مشکلی ندارد افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ بازیکن مصدومی در ترکیب گسترش نیست و دستمان برای انتخاب بازیکنان در ترکیب این تیم در هفته بعدی باز است.

سرمربی گسترش فولاد در مورد صحبت‌های کیانی که گفته بود از انتقادات کمالوند به عنوان مربی سابقش دلخور است گفت: انسان باید یاد بگیرد تا وظایفش را درست انجام دهد. اینکه در گذشته مربی کیانی بودم جای خود و او هم شاگردم بوده و دوستش دارم. اما کیانی باید وظیفه اش را بداند و وظیفه او فقط بازی کردن است.

کمالوند افزود: اگر سخت‌گیری می‌کنم به خاطر خود بازیکن است. وقتی یک بازیکن حدود ۶۰۰ میلیون پول می‌گیرد تا قرارداد ببندد این یعنی دریافت ۲۰ میلیون تومان برای هر بازی. پس وقتی یک بازیکنی که برای هر بازی ۲۰ میلیون می‌گیرد یک بازی را از دست می‌گیرد شاید حتی بیشتر از مبلغی که برای یک بازی دریافت می کند به تیمش ضرر می‌زند. البته اگر اخطار فنی باشد شاید بتوان مسائل را نادیده گرفت اما کارت زرد کیانی به خاطر اعتراض به داوری بود.

وی در مورد این اظهارنظر کیانی که به گسترش آمده‌ام تا در یک فضای آرام به فوتبالم ادامه دهم گفت: یک بار دیگر می‌گویم شاید این بازیکن طی چند سالی که با من کار نکرده، اخلاق را فراموش کرده است. او می‌داند که من مربی سخت‌گیری هستم و به این مسائل توجه ویژه ای دارم.

کمالوند با اعلام رفع کدورتش با کیانی یادآور شد: امروز چند دقیقه‌ای با هم صحبت کردیم و او هم قبول کرد. به کیانی گفتم که حساب و کتابم از وی به عنوان یک بازیکن با تجربه بیشتر است هرچند که خود او هم ناراحت بود و اعلام کرد قصد توهین به داور را نداشته است که من در واکنش گفتم بازیکنان تیم همگی برایم مهم هستند چون ما به اندازه‌ای بازیکن نداریم که بخواهیم تاوان این رفتارها را پس بدهیم.

سرمربی گسترش فولاد اظهار داشت: با مهدی امروز صحبت کردم. هرچند که طی ۴۸ ساعت گذشته ناراحت بودم اما امروز در فضایی آرام با هم صحبت کردیم و او هم این مسائل را پذیرفت و قول داد تا دیگر این اتفاقات نیفتد.

وی در مورد اینکه قبلا اعلام کرده بود کیانی شاید در دربی تبریز بازی نکند گفت: این موضوع کاملا در حیطه فنی من است و اگر او در طول هفته آماده باشد حتما بازی می‌کند اما دیگر بحث کدورت مطرح نبوده و موضوعی که باعث ناراحتی‌ام شده بود در بازی کردن او تاثیرگذار نیست. با اینکه کیانی امروز عذرخواهی کرد اما بازی کردنش به آمادگی فنی و بدنی او بستگی دارد و تاکتیکی که می‌خواهیم جلوی تراکتورسازی از آن استفاده کنیم.

کمالوند در پایان گفت: به کیانی این موارد را گفتم و او هم اشتباهش را پذیرفت و مطمئن باشید من هم کینه‌ای نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.