سرمربی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه از عملکرد تیمش در دیدار سوپرجام فرانسه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوران بلان پس از پیروزی ۲ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن برابر لیون در سوپرجام فرانسه، دیداری که در کانادا برگزار شد، به تمجید از عملکرد مردان خود پرداخت.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه و جام حذفی فرانسه، در همان ۱۷ دقیقه نخست بازی دو گل زد و کارش برای کسب پیروزی در نیمه دوم آسان‌تر هم شد، زمانی که ماکسیم گونالونس از لیون اخراج شد.

بلان در کنفرانس خبری پایان بازی اظهار داشت: ما بازی را ۲ بر صفر بردیم و کلی دلیل برای رضایت از این پیروزی وجود دارد. موقعیت‌های فراوانی داشتیم و دو گل زدیم، در حالی که به نظر من می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. حریف در طول مسابقه موقعیتی برای گلزنی به دست نیاورد و بازی در کنترل ما قرار داشت.

بلان ادامه داد: به هر دلیلی ما می‌توانیم از پیروزی که کسب کرده‌ایم، راضی باشیم. در هر زمینه از بازی، چه در عملکرد انفرادی بازیکنان، چه کار گروهی‌شان، من دلایلی برای راضی بودن از آنها دارم. آنها برای من یک شب فوق‌العاده ساختند.

تنها اتفاق ناگوار برای پاریسی‌ها در شب پیروزی‌شان برابر لیون، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی آنها بود. بلان اما گفت که امیدوار است مصدومیت ستاره خط حمله تیمش جدی نباشد. بلان گفت ایبرای ۳۳ ساله درگیر مصدومیت است، اما فکر نمی‌کند که دوره ریکاوری او چندان به طول بیانجامد.

وی تأکید کرد: به زانوی ابراهیممویچ ضربه‌ای وارد شده است. پنج دقیقه قبل از آنکه بازی تمام شود، زمانی که ایبرا توپ را شوت کرد، پایش درد گرفت. اعضای کادر پزشکی باشگاه در حال کار کردن با ایبرا هستند و من امیدوارم که اتفاقی جدی برای او رخ نداده باشد.

بلان سپس از مشکلات تیمش برای انجام بازی سوپرجام فرانسه در کانادا گفت و عنوان کرد: چیزی که مرا اذیت کرد، این بود که برای رسیدن به اینجا باید ۱۰ ساعت در هواپیما به سر می‌بردیم. فکر نمی‌کنم که این پروازهای طولانی به ارتقای وضعیت تیم کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.