مهاجم اروگوئه‌ای سابق لیورپول از استیون جرارد به عنوان بازیکن بزرگی یاد کرد که ممکن است دیگر در تاریخ لیورپول تکرار نشود.

به گزارش ایسنا و به نقل از SPORT ILLUSTRATED، استیون جرارد که این فصل در لیگ آمریکا توپ خواهد زد، نزدیک به دو دهه در لیورپول بازی کرد، ولی در این مدت نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر برسد. یک بار هم که این تیم در آستانه قهرمانی بود، لیز خوردنش در بازی با چلسی باعث شد تا دروازه قرمزها باز شود و طلسم قهرمان نشدن آنها در لیگ برتر تمدید شود.

لوئیس سوآرس که رابطه خوبی با استیون جرارد دارد با تمجید از این بازیکن، گفت: خیلی دوست داشتم تا به لیورپول کمک کنم تا قهرمان شویم. ما دو فصل قبل در بهترین شرایط قرار داشتیم و در نیم فصل دوم عالی بودیم. متاسفانه در بازی برابر چلسی نتوانستیم پیروز شویم و قهرمانی را از دست دادیم. فکر می‌کنم لیز خوردن جرارد در آن بازی قسمت بود؛ قسمتی که برای خیلی از بازیکنان بزرگ رخ می دهد. باید آن را فراموش کرد. جرارد زحمات زیادی برای لیورپول کشیده و سخت است بازیکنی مثل او در لیورپول کشف شود. در فوتبال خیلی سخت است که شما دوست پیدا کنید چرا که هیچ چیز ثابت نیست ولی من خیلی خوشحالم که دوستی مثل او دارم. وقتی همه در انگلیس از من انتقاد کردند او اهمیتی نداد و از من حمایت کرد و خیلی به من کمک کرد تا از لحاظ فنی و کیفی پیشرفت کنم.

او درباره اهداف خود با بارسلونا گفت: ما توانستیم در این فصل سه گانه را کسب کنیم ولی این کافی نیست. حالا می‌خواهیم اولین تیمی در اروپا باشیم که ۲ قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده و به این منظور باید خودمان را در بالاترین سطح نگه داریم. همین انگیزه زیادی به ما داده و می‌خواهیم به این هدف برسیم.

سوآرس ۲۸ ساله که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در بارسا موفق به زدن ۲۵ گل برای این تیم شد، درباره وضعیت خودش هم گفت: هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که کاملاً به اوج خود رسیده‌اید. البته همیشه بیشترین مطالبات از مهاجمان می‌شود، از این رو مهاجمان باید گلزنی کنند اما از آنجایی که در حد توان خود برای تیم گل زده‌ام و سعی کرده‌ام تیم را در راه رسیدن به گل کمک کنم، احساس می‌کنم در بارسلونا به خوبی به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام و این مهمترین چیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.