برنامه‌های هیئت اعزامی از فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران مشخص شد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،« سهیل مهدی»  اظهار داشت: توافقات زیادی در بخش های مختلف با سازمان لیگ فوتبال ایتالیا  انجام شده و قرار است در آینده نسبت به استقرار ساز و کارهای درآمدزایی، بازاریابی،توسعه زیرساخت ورزشی و سیستم صدور مجوز حرفه ای با ایران همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: این گروه بامداد امروز (شنبه) وارد ایران شدند و طی یک برنامه سه روزه فشرده قرار است در روز اول بازدید از امکانات ورزشی کمپ‌های تیم ملی داشته باشند.وی افزود: این گروه  فردا جلسات جداگانه ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران ، مدیران بازاریابی و کمیته صدور مجوز حرفه ای برگزار می‌کند.

مهدی گفت: در همین رابطه  یک کنفرانس مطبوعاتی نیز با رسانه های دیداری و نوشتاری برگزار خواهد شد و در روز دوشنبه نیز سیمنار مدیریت حرفه ای فوتبال با حضور مدرسان ایتالیایی، مدیران سازمان لیگ فوتبال ، مدیران عامل باشگاه های  لیگ برتر و لیگ یک کشور به همراه مدیران بازاریابی و مسئولان مجوز حرفه‌ای باشگاه ها در محل هتل آکادمی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود..

رئیس کمیته فنی و توسعه ادامه داد: امیدواریم که با تعامل باشگاه‌ها این حرکت که در گام اول است کامل شده و بتوانیم از تجربیات خوب فوتبال ایتالیا که در دنیا جز بهترین هاست برای توسعه فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

وی افزود: نکته مهم این امر این است که حضور پررنگ مسئولان فوتبال کشور و مدیران عامل باشگاه ها کمک می‌کند تا بتوانیم برنامه‌های آتی را بسیار تخصصی تر و کاربردی تر اجرا کنیم که طبیعتا حضور پر رنگ مدعوین در سمینار مذکور آغاز راهی پر ثمر برای فوتبال کشورمان و باشگاه ها خواهد بود.

همچنین نشست خبری هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال ایتالیا فردا با حضور مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سایر مسئولان در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.

«ماریو گالا ووتی» و «رمولو ماریا گای» مدرسان مدیریت، بازاریابی و صدور مجوز حرفه‌ای ایتالیا یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ در زمینه مسائل مدیریت بازاریابی،صدور مجوز حرفه ای و مسائل مختلف پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )