کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هر چند عوض کردن برد با مساوی تأسف‌آور بود، اما خدا را شکر می‌کنیم که در اهواز امتیاز گرفتیم.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تساوی تیمش در اهواز گفت: هم ناراحت هستیم و هم خوشحال. به هر حال همه شرایط راه‌آهن را می‌دانند. ما که چند روز است تمرینات را شروع کرده‌ایم، مقابل تیمی قرار گرفتیم که خیلی زود برای لیگ امسال استارت زده است. البته نکته مثبت در تیم ما حفظ اسکلت اصلی بود و نفرات جدیدی هم که به تیم اضافه شدند با تفکرات کاظمی آشنا هستند.

وی افزود: تا دقیقه ۸۵ با دو گل جلو بودیم و از دست دادن برد تأسف‌آور بود، ولی خدا را شکر می‌کنیم که با همین وضعیت هم امتیاز گرفتیم و برای شروع بد نبود. امیدوارم سایپا را در بازی بعدی شکست دهیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. تا قبل از دقیقه ۸۵ هیچ فرصتی به فولاد ندادیم و گلی هم که خوردیم هر ۱۰ سال یک بار اتفاق می‌افتد. ما خیلی خوب بازی کردیم، آن‌هم در شرایطی که مشکلات زیادی سد راه‌مان بود.

کاپیتان راه‌آهن در ادامه با تمجید از فرهاد کاظمی گفت: او واقعاً یک مربی برنده است. وقتی تمرینات را شروع کردیم کاظمی به ما گفت که برای بازی‌ها نباید دنبال بهانه باشیم. در گرمای ۵۰ درجه بازی کردیم، اما کاظمی قبلاً به ما گفته بود که نباید حرفی از گرما بزنیم. حتی پروازمان هم سه ساعت تأخیر داشت و ساعت سه نیمه شب به هتل رسیدیم.

وی در پایان عنوان کرد: کاظمی به ما گفته بود هر بازیکنی دنبال بهانه است به اهواز نیاید. او حتی تأکید کرد که مساوی در اهواز هم خوب نیست و فقط باید فولاد را شکست دهیم. به هر حال این مساوی برای ما بد نبود. مطمئناً در هفته‌های آینده از لحاظ تاکتیکی وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.