کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که شادی گلش در بازی با پدیده معنی و مفهوم خاصی نداشته است.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی ۲ - ۲ پرسپولیس و پدیده در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل پدیده فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برتر از حریف بودیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و بازی مساوی شد. اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم پدیده را شکست دهیم و فصل را با سه امتیاز آغاز کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شادی گلش دلیل و مفهوم خاصی داشته یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ شادی گل من دلیل خاصی نداشت. قبل از بازی با تعدادی از بازیکنان هماهنگ کرده بودیم که این کار را انجام دهیم، وگرنه شادی گلم معنی و مفهوم خاصی نداشت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره نوع گلی که به پدیده زد هم گفت: واقعاً‌ گلی تاکتیکی زدیم که زحمت همه بچه‌ها بود و به شخص من ربطی نداشت. ما این نوع گل را تمرین کرده‌ بودیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دستورات برانکو را به خوبی در زمین اجرا کنیم.

علیپور در مورد حضور جری وینسون در پرسپولیس و شدید شدن رقابت مهاجمان این تیم عنوان کرد: امیدوارم این بازیکن بتواند به پرسپولیس کمک کند. واقعاً برای من مهم نیست که چه کسی به زمین برود و چه کسی گل بزند، بلکه مهم پیروزی و موفقیت پرسپولیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.