دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان می‌گوید که کاپیتان تیم پرسپولیس اعلام کرده هر چند سال یک بار هم نمی‌تواند شوتی را که وارد دروازه او کرد، تکرار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی روشنگر در خصوص دیدار پرسپولیس - پدیده و اینکه تیمش توانست در تهران یک تساوی کسب کند، گفت: یک ماه است کارمان را آغاز کرده‌ایم و در این مدت هم تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم. به همین خاطر بدن بازیکنان کاملاً جا نیفتاده است.

سنگربان پدیده در ادامه افزود: در دیدار برابر پرسپولیس بعد از اینکه کمی بدن بازیکنان ما ول کرد، آنها به خودشان آمدند و بازی بهتری را انجام دادیم. از اینکه توانستیم یک امتیاز مقابل پرسپولیس کسب کنیم، خوشحالم.

وی درباره گلی که از هادی نوروزی خورد، اظهار داشت: نوروزی شوت بسیار خوبی زد و به یک‌باره توپ او پایین آمد و به زیر طاق برخورد کرد. خودش گفت شاید چند سال یک بار هم نتواند این‌طور شوتزنی کند!

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده در واکنش به اینکه نوروزی اعلام کرده روی این شوت‌ها تمرین داشته است، خاطرنشان کرد: شاید او تمرین کرده، اما به بازیکنان ما گفته بود شاید نتواند چند سال یک‌بار هم این‌گونه شوتزنی کند. با این حال اصلاً انتظار نداشتم که او این‌گونه شوت بزند. البته خوردن این گل‌ها نیز طبیعی است. در تمام دنیا و حتی بهترین دروازه‌بان‌های جهان هم این‌طور گل می‌خورند و اشتباه من هم این بود که در آن صحنه روی خط ایستاده بودم.

روشنگر در خصوص اینکه بعد از خوردن گل دوم وقت‌کشی کرده است، گفت: وقت‌کشی نبود، بلکه من روال عادی بازی را دنبال کردم. تا به حال در فوتبالم وقت‌کشی نکرده و نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.