کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پدیده گفت: بازی پرفشاری را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی پرفشاری بود. خدا را شکر که ۴ گل به ثمر رسید و نشان داد که ما برای دفاع کردن به زمین مسابقه نیامده بودیم. دو تیم صاحب فرصت‌های زیادی شدند هرچند پرسپولیس فرصت‌های زیادی داشت اما من از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: اولین بازی سخت بود و بدن‌های بازیکنان در شرایط مناسب نبود اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم تیم شرایطش بهتر شد. وقتی گل دوم را خوردیم بازی به تعادل کشید و بازیکنان‌مان بهتر بازی کردند و تیم از فشار خارج شد. گرفتن امتیاز از پرسپولیس در تهران کار آسانی نیست.

او درباره قضاوت داور گفت: من سعی می‌کنم نسبت به عملکرد داور، قضاوتی نداشته باشم. جوابگوی داوران کمیته داوران خواهد بود و کارشناسان هم کارشان را بررسی می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )