اصفهان – با نزدیک شدن به برگزاری بازی نماینده ایران در جام قهرمانان فوتسال آسیا، به تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود و نکته جالب این مسابقه، حضور بازیکن سابق گیتی پسند در تیم ازبکستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و ناگویا اوشنز ژاپن به شرح ذیل است:

*ناگویا اوشنز مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان این دوره از رقابت‌ها محسوب می شود و از ابتدای بازی، تماشاگران ایرانی با حساسیت زیادی این بازی را دنبال می‌کنند.

*تیکدری‌نژاد بازیکن سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در ترکیب تیم فوتسال لوکوموتیو ازبکستان، از ابتدای بازی به میدان رفت.

*نماینده ازبکستان نیمه اول را کاملاً تدافعی دنبال کرد، به طوری که دروازه‌بان ناگویا اوشنز کمتر از پنج بار توپ را لمس کرد.

*با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی نماینده ایران، رفته‌رفته به شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه محل برگزاری بازی‌ها اضافه می‌شود.

*تعدادی پرچم ایران در بین تماشاگران توزیع شده که به نظر می‌رسد مسئولان تیم تاسیسات دریایی این کار را انجام داده‌اند.

*هر چند تعداد تماشاگران نسبت به بازی تیم عراقی بیشتر است، اما هیچ شور و هیجانی در سالن وجود ندارد و همه مشغول تماشای بازی هستند.

*تیم ژاپنی که توانست این دیدار را با نتیجه پنج بر دو به سود خود پایان برد، به سبک ژاپنی‌ها به تماشاگران ادای احترام کرد و متقابلاً به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای گرم کردن، وارد زمین شده و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفته‌ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.