اصفهان – تیم فوتسال نفت الوسط عراق در نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام قهرمانان فوتسال آسیا برابر تیم چومبوری تایلند مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین بازی از نخستین روز جام قهرمانان فوتسال آسیا ۲۰۱۵، دو تیم نفت‌الوسط عراق و چومبوری تایلند در سالن ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم رفتند.

بازی در نیمه نخست با برتری نسبی تیم تایلندی آغاز شد و این تیم در دقیقه ۱۶ بازی توسط جیراوات، نخستین گل خود را وارد دروازه حسین الزبیدی کرد.

در ادامه تلاش بازیکنان عراقی برای جبران نتیجه ثمری نداشت و نیمه نخست با برتری تیم تایلندی به پایان رسید.

در این نیمه عملکرد فوق‌العاده گُلر عراقی مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

در نیمه دوم، بازیکنان عراقی برای جبران گل خورده، به سمت دروازه چومبوری یورش می‌بردند که این حملات در دقیقه ۲۸ توسط ولید فاهم منجر به گل تساوی شد، اما این خوشحالی چندان طول نکشید و لحظاتی بعد ساراوات، گل دوم را دروازه نماینده عراق کرد.

یک دقیقه پس از این گل، جیراوات گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تایلندی‌ها با دو گل اختلاف، از حریف پیشی بگیرند. البته یکی از این دو گل در دقیقه ۳۱ و باز هم توسط ولید فاهم پاسخ داده شد تا دوباره اختلاف به حداقل برسد.

در دقایق پایانی بازی مربی تیم عراقی، گُلر تیمش را از زمین، خارج و به جای او، یک بازیکن را به زمین آورد تا با پنج بازیکن به سمت دروازه چومبوری حمله کنند.

هر چند که تیم عراقی توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ چومبوری ایجاد کند اما این تلاش‌ها ناکام ماند تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر دو به سود نماینده تایلند خاتمه یابد.

علیرغم اینکه تیم عراقی این بازی را واگذار کرد، اما به دلیل بازی خوبی که از خود ارائه داد، پس از پایان بازی، مورد تشویق هواداران عراقی حاضر در محل برگزاری بازی‌ها قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.