مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که در اردوی قبلی دیدید تا چه اندازه بازیکن جوان به اردو دعوت شد، باز هم مثل سابق تمام دیدارها را زیر نظر می‌گیریم و گزارش کاملی را نیز به کی‌روش ارائه خواهیم کرذ.

مارکار آقاجانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ آغاز شد و ما نیز مثل سابق مسابقات را زیر نظر داشته و آنها را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم در مورد مسابقات لیگ برتر اظهارنظر کنیم، ادامه داد: سعی می‌کنیم چیزی که وظیفه داریم را انجام دهیم از جمله آنالیز بازی‌ها و زیر نظر گرفتن بازیکنان حاضر در تیم‌های مختلف، ضمن اینکه فیلم‌های مسابقاتی که ندیده‌ایم را در طول هفته در آکادمی می‌بینیم و هیچ بازی از لیگ از دستمان در نمی‌رود و مثل سابق همه دیدارهای لیگ برتر را می‌بینیم.

آقاجانیان یادآور شد: همانطور که در اردوی قبلی دیدید تا چه اندازه بازیکن جوان به اردو دعوت شد، باز هم مثل سابق تمام دیدارها را زیر نظر می‌گیریم و گزارش کاملی را به کی‌روش ارائه خواهیم کرذ. خود کی‌روش نیز در ادامه پس از حضور در ایران، بازی‌ها را زیر نظر خواهد گرفت و سپس تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

دستیار ایرانی کی‌روش در تیم ملی در مورد اینکه آیا در اردوی جدید تیم ملی باز هم شاهد حضور بازیکنان جوان دیگری خواهیم بود یا خیر، گفت: اگر بازیکن شایسته‌ای باشد که بازی‌‌های خوبش نیز تداوم داشته باشد به طور حتم کادرفنی تیم ملی او را در نظر خواهد داشت و به طور قطع همانطور که کی‌روش هم بارها گفته است، درهای تیم ملی به روی همه باز خوهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.