دیدیه دروگبا مونترال کانادا را برای خداحافظی از فوتبال انتخاب کرد و مهاجم تیم ملی آلمان نیز راهی لیگ پرستاره ترکیه و تیم بشیکتاش شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه نقل و انتقالات تابستاتی، دیدیه دروگبا که می‌خواهد یک فصل دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهد راهی مونترال کانادا شد و به شدت مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.

او درباره پیوستن به مونترال گفت: با الساندرو نستا که دوره خوبی را در مونترال داشت، در مورد پیشنهاد باشگاه صحبت کردم و البته مدیرعامل نقشی کلیدی در انتقال من داشت. بازیکنان و کارکنان باشگاه چلسی صحبت های خوبی را در مورد زمین تمرین انجام دادند و این خیلی برایم مهم بود. مردم به چشم یک سوپراستار به من نگاه می کنند اما رختکن ها شرایط مشابهی دارند و ما همه انسان هستیم. در استانبول و چین هم بوده ام، اما اینجا استقبالی را دیدم که انتظارش را نداشتم.

همچنین ماریو گومس مهاجم تیم ملی آلمان که دو فصل نسبتا بد را در فیورنتینا پشت سر گذاشت، با امضای قراردادی به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شد.

سفید و سیاه پوشان شهر استانبول هنوز از رقم پرداختی صحبتی نکرده‌اند، اگر چه انتظار می‌رود باشگاه ترکیه‌ای برای گومز سی ساله، ۸ میلیون یورو به فیورنتینا پرداخت کرده باشد.

همچنین نیوکاسل به صورت رسمی از جذب چانسل ام‌بمبا خبر داد. مدافع میانی ۲۰ ساله کنگویی که در اندرلشت بازی می‌کرد، قراردادی ۵ ساله با نیوکاسل امضا کرده است. ارزش انتقال این بازیکن ۷ میلیون پوند گزارش شده است.

ولاد چیریچس مدافعی که در سال ۲۰۱۳ از استوابخارست رومانی به تاتنهام نقل مکان کرده بود، با قراردادی به ارزش ۶ میلیون یورو راهی ناپولی ایتالیا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.