دیدار تیم های میلان و رئال مادرید و درخشش سوارس در تیم بارسلونا از عناوین اصلی روزنامه های اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به دو بازیکنی که رئال مادرید خواهان جذب آن ها است اختصاص داد. وایخو بازیکن ساراگوسا و سبایوس بازیکن رئال بتیس مد نظر باشگاه مادریدی قرار دارند.

عنوان مهم دیگر این روزنامه به تمدید قرارداد راموس اشاره دارد. سرخیو و باشگاه تمدید قرارداد را قبل از شروع فصل اعلام می کنند. ۸.۵ میلیون یورو رقم قرارداد اوست و ۱.۵ میلیون نیز با شرایطی به آن اضافه می شود؛ نیم میلیون به ازای بازی در طول یک فصل و ۱ میلیون در صورت کسب عنوان به او داده می شود.

این روزنامه به دیدار میلان و رئال مادرید که بعد از ظهر امروز در چین برگزار می شود، اشاره کرد.

صحبت های اخیر مورینیو و پاسخ بنیتس به سرمربی چلسی از عناوین این رونامه است. مورینیو در جواب همسر بنیتس گفت: به جای اینکه درباره من حرف بزنی به فکر رژیم همسرت باش و سرمربی رئال پاسخ آقای خاص را اینگونه داد: من فوتبال را می شناسم و به همین دلیل تنها راجع به آن حرف می زنم.

اعلام رسمی نامزدی پلاتینی برای ریاست فیفا از عناوین مارکا است.

تیتر نخست روزنامه آ اس به دیدار تیم های میلان و رئال مادرید اختصاص دارد.

این روزنامه به سفر اتلتیکو مادرید به آسیا اشاره دارد که در ابتدا به ژاپن سفر می کند.

عنوان نخست روزنامه موندو دپورتیوو به لوئیس سوارس اختصاص دارد. سوارس که در تور آمریکا حضور داشت، در نبود مسی و نیمار بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و دو گل به ثمر رساند.

مصدومیت داگلاس به مدت دوماه و نیاز به حضور آدریانو از عناوین دیگر این روزنامه است.

انتشار عکسی توسط همسر مسی از تیترهای موندو است. در این عکس مسی به همراه پسرش در حال تمرین کردن است.

روزنامه اسپورت عنوان نخست خود را به سوارس اختصاص داد. بازیکن اروگوئه ای در بازی های پیش فصل به عنوان یک رهبر بود. بارسلونا با تساوی مقابل چلسی تور آمریکایی خود را به پایان رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.