سرمربی جدید کهکشانی‌ها از ورود به جنگ لفظی با همتای پرتغالی‌اش در چلسی خودداری کرد و گفت که حاضر نیست به چیزی جز فوتبال فکر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس در یک کنفرانس خبری در چین، جایی که تیمش اردوی پیش فصل خود را برگزار کرده است، تأکید کرد که علاقه‌ای به جواب دادن به اظهارات اخیر مورینیو ندارد و ترجیح می‌دهد روی بازی رئال و میلان تمرکز کند.

مورینیو دو روز پیش در پاسخ به همسر بنیتس که ادعا کرده بود شوهرش خرابکاری‌های آقای خاص را در اینتر و چلسی جبران کرده است، گفت که بنیتس اینتری که سه گانه قهرمانی کسب کرده بود را در عرض ۶ ماه نابود کرد.

بنیتس اما ترجیح داد پاسخ همتای پرتغالی‌اش را در چلسی ندهد. او گفت: من سرمربی رئال‌مادرید هستم، فوتبال را دوست دارم، از آن سر در می‌آورم و به همین دلیل هم فقط می‌خواهم درباره آن صحبت کنم. ما برای بازی برابر میلان آماده می‌شویم و این تنها چیزی است که می‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم.

بنیتس در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای تقویت ترکیب کنونی تیمش دارد یا خیر، تأکید کرد: من تیم فوق‌العاده‌ای دارم و از این بابت کاملاً خوشحالم. اگر بتوانیم آن را ارتقا دهیم، حتماً این کار را انجام می‌دهیم اما من هر روز روی روند پیشرفت تیم تمرکز دارم.

بنیتس درباره آینده دنیس چریشف، هافبک جدید تیمش هم عنوان کرد: همه بازیکنان ما شایسته احترام فراوانی هستند. زمانی که به مادرید برگردیم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

گفته می‌شود که رئال‌‌مادرید به جذب مارکو رویس، هافبک آلمان بورسیا دورتموند هم تمایل دارد. سرمربی پیشین لیورپول در این خصوص هم گفت: گفتم که ما تیم فوق‌العاده ای دارین و الان هم داریم برای آخرین بازی‌مان در اردوی پیش فصل آماده می‌شویم.

آیا بازیکنی از رئال‌مادرید جدا خواهد شد؟ بنیتس در پاسخ به این پرسش هم عنوان کرد: جواب من به این سوال همان چیزی است که راجع به خریدهای احتمالی گفتم. ما دیده‌ایم که بازیکنان‌مان دارند با تمام توان‌شان تلاش می‌کنند. به مادرید که برگردیم شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.