هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم و برای کسب سه امتیاز مقابل پدیده تمام تلاششمان را به کار می‌گیریم.

کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و در آستانه اولین بازی لیگ شرایط خوبی داریم.

وی در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پدیده افزود: متاسفانه برای این مسابقه سه چهار بازیکن اصلی‌مان را نداریم. اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم. این اولین مسابقه لیگ است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سه امتیاز دیدار برابر پدیده را به دست آوریم. زیرا می‌خواهیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان اظهار داشت: به هر حال تازه دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که شرایط آرمانی نداشته باشیم. اما تلاش می‌کنیم تا با پیروزی مقابل پدیده دل هوادارانمان را شاد کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود اظهار داشت: از الان صحبت برای قهرمانی زود است. اما تمام اعضای تیم و باشگاه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با کسب نتایج خوب دل هوادارانمان را شاد کنیم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و لیاقت هواداران این تیم بزرگ، قهرمانی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.