کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی سپاهان گفت: به سپاهان تعهد دارم و قرارداد با این تیم دو ساله است و بحث استعفایم از تیم اصفهانی را محکم رد می‌کنم.

حسین فرکی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییرات مدیریتی ایجاد شده در این باشگاه گفت: به هر حال وجود چنین اتفاق،‌ تصمیم‌ها و جابه‌جایی‌های مدیریتی کاملا مشخص است و از عهده ما خارج. ما نیز باید در این مقطع زمانی تمرکزمان روی کار تخصصی و فنی خودمان است.

وی ادامه داد: حالا این اتفاق ممکن است در زمانی‌هایی بیفتد که روی برخی از تیم‌ها تاثیر منفی بگذارد و شاید هم اصلا تاثیرگذار نباشد. سپاهان باشگاهی است که اولین بار نیست چنین اتفاقی را تجربه می‌کند و قبلا هم چنین تجربه‌ای داشته اما همواره کار خودش را به بهترین شکل انجام داده است. الان هم کار را دنبال می‌کنیم و امروز آخرین تمرین خود را برگزار و امیدوارم فردا شروع خوبی در لیگ جدید داشته باشیم.

فرکی گفت: خلیلیان زحمات زیادی برای سپاهان کشید و حتی با این تیم قهرمان هم شد. اما گویا اختلاف نظراتی بوده که مانع از همکاری او با هیأت مدیره سپاهان شده است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تا چه اندازه از باقریان شناخت دارد گفت: از زمانی که در فولاد بودم باقریان را که مدیرکل تربیت بدنی خوزستان بود می‌شناسم. او همیشه با فوتبال همراه بوده و زمانی هم که به اصفهان آمدم خلیلیان به همراه باقریان با من برای سرمربی‌گری سپاهان مذاکره کردند. باقریان هم مثل خلیلیان در نزد من جایگاه خوبی دارد و با هم دوست هستیم تا جایی که سابقه دوستی من با باقریان بیشتر از خلیلیان است.

فرکی در مورد شایعه استعفایش گفت: از چنین صحبت‌هایی تعجب می‌کنم. با توجه به شناختی که از من هست و سابقه مصاحبه‌هایم همیشه نشان داده که آن چیزی که برایش ارزش و احترام زیادی قائل هستم تعهدم به اشخاص یا باشگاه‌های مختلف است.

وی افزود: با سپاهان قرارداد دو ساله دارم و این قرارداد من مانع از هر تصمیمی و یا کاری است. هر چند که چنین موضوعی دو طرفه بوده و من نمی‌توانم یک طرفه زیر قرارداد و تعهدم بزنم.

فرکی گفت: بحث استعفایم از سپاهان را خیلی محکم رد می‌کنم و چنین چیزی صحت ندارد و بنده با قدرت به کارم  ادامه می‌دهم هرچند که در این مورد باشگاه تصمیم گیرنده است چون اولویت این نوع تصمیم‌گیری‌ها همیشه با باشگاه‌هاست. اگر هم یک مربی نخواهد در صورتی که قرارداد دارد به کارش ادامه ندهد باید این موضوع را با باشگاه مطرح کند که بنده یک چنین بحثی را به خاطر تعهدم به باشگاه سپاهان هیچ‌گاه مطرح نکردم.

سرمربی سپاهان در پایان از غیبت قطعی محرم نویدکیا و لئوناردو پادوانی به خاطر مصدومیت در دیدار فردایش مقابل تیم استقلال خوزستان خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.