سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه از خریدهای تیمش در پست حمله راضی است، گفت: دوست دارم همه چیز در لیگ امسال منصفانه پیش برود.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر از فردا پنجشنبه و شرایط تیم سایپا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است. ما هفت هفته دوره آماده سازی داشتیم و با وجود اینکه دو اردوی سایپا لغو شد ولی در مجموع از شرایط بازیکنان راضی هستیم.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه آیا از خریدهای سایپا راضی بوده است یا خیر، تصریح کرد: بله. شاید بهترین خریدهای ما در خط حمله بود. همچنین در خط هافبک هم که با جذب چند بازیکن کامل شدیم و یک مقدار تجربه تیم را بالا بردیم.

وی درباره مهمترین دغدغه‌اش برای لیگ پیش رو خاطرنشان کرد: من فقط دوست دارم همه چیز منصفانه پیش برود و عدالت برای همه تیمها یکسان رعایت شود. البته شنیده‌ام که برای داوران تمهیداتی اندیشیده‌اند و نفرات جدیدی در عرصه داوری خواهند آمد. امیدوارم که در این بخش بهتر از فصل گذشته باشیم.

سرمربی سایپا در پایان درباره پیش بینی‌اش از عملکرد تیمهای حاضر در لیگ با توجه به خریدهایشان در فصل نقل و انتقالات، گفت: از الان نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد. باید حداقل هفته اول را ببینیم. شاخص موفقیت صرفا این نیست که تیمها خوب یارگیری کننند. باید به دنبال ملاکهای دیگری مثل هماهنگی بازیکنان، کمتر بودن حاشیه و انضباط مالی باشگاه‌ها را هم در نظر گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.