کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه ذوب‌‌آهن اصفهان نسبت به اظهارات مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن به اظهارات رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال پاسخ داد.

در جوابیه این باشگاه آمده است:

ریاست محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

سلام

احتراما با توجه به مصاحبه منتشر شده از سوی جنابعالی در خصوص باشگاه ذوب‌آهن، لازم است مطالبی را جهت روشن شدن افکار عمومی و افزایش اطلاعات حضرتعالی به اطلاع برسانیم:

۱- در هفته گذشته علیرضا اسدی دبیر محترم فدراسیون فوتبال طی مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز جزو بدهکاران فوتبال کشور هستند که این موضوع با توجه به عدم اطلاع دقیق وی از نوع مراودات مالی حاکم بر فوتبال باشگاهی کشور و از سوی یک مقام رسمی فدراسیون فوتبال جای تعجب بسیار داشت که به این صورت اعلام می‌شود!

۲- در مقام پاسخ به اظهارنظرات ایشان، مدیریت باشگاه ذوب‌آهن براساس نقش اطلاع رسانی خارج از سازمان خویش، اعلام کرد که چنانچه باشگاه ذوب‌آهن جزو بدهکاران چرخه فوتبال کشور است، آن را منتشر کنید و موضع اتخاذ شده امروز فدراسیون فوتبال ظاهرا موضعی انفعالی بوده است که حتی اظهار نظر در این باب را به نوعی طرح می‌کند که مشخص می است هیچ‌ گونه تعاملی با سازمان لیگ نداشته و از فعل و انفعالات مالی بین باشگاه‌ها و سازمان لیگ اطلاع دقیق ومشخصی در نزد مقامات فدراسیون وجود ندارد.

۳-در تاریخ ۹۴/۵/۶ لیستی جهت اطلاع به باشگاه ذوب‌آهن ارسال شده است که اسامی برخی افراد مدعی مطالبه از باشگاه ذوب‌آهن را اعلام کرده و پس از بررسی اسامی ارسالی مشخص شد که اعلام نظر اولیه باشگاه مبنی بر پرداخت بدهی‌ها کاملا منصفانه و بر اساس اسناد موجود، منطقی است، چرا که افرادی که در لیست ارسالی به باشگاه، اسامی آنان ذکر شده است و به عنوان بستانکار ثبت شده‌اند، یا مستقیم از طریق باشگاه و بر اساس آرای انضباطی مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و یا اینکه از محل درآمدهای ذوب آهن نزد سازمان لیگ، بدهی آنان تسویه شده است.

۴- بر اساس مذاکراتی که در ساعت ۱۵:۳۶ امروز (سه‌شنبه) بین مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اسماعیل حسن زاده ریاست کمیته انضباطی صورت گرفته است، همه ابهامات مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که مستندات مربوط به تسویه حساب‌های انجام شده به کمیته محترم انضباطی ارسال نشده است و این جای تعجب دارد که چگونه بین سازمان‌های حاکم بر فوتبال کشور ساده‌ترین نوع تعاملات اداری حاکم نیست و چگونه یک کمیته فدراسیون فوتبال از عملکرد حوزه های دیگر به ویژه حوزه مالی سازمان لیگ اطلاع نداشته و یا اطلاع پیدا نمی‌کنند تا از شیوع اظهارنظرهای احتمالی جلوگیری کنند.

۵- با توجه به اینکه مشخص شد اعلام موضع کمیته انضباطی در خصوص بدهکاربودن باشگاه ذوب‌آهن دراثر فقدان اسناد مثبته مبنی بر تسویه حساب طرفین قراردادها بوده است، باشگاه ذوب‌آهن از این پس خود را موظف می‌داند با وجود بخشنامه‌های موجود که باشگاه‌ها را از مکاتبه مستقیم با کمیته‌های فدراسیون منع کرده است، برای احقاق حق خود با مکاتبات مستقیم با این کمیته‌ها نسبت به ابهام زدایی‌های احتمالی اقدام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.