دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال آرژانتین با عقد قراردادی رسمی و سه ساله به عضویت تیم منچستر یونایتد در آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرخیو رومرو دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از توافق نهایی با سران باشگاه منچستر یونایتد قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کرد. بر اساس گزارش دیلی میل، قرارداد این دروازه‌بان با شیاطین سرخ ۳ سال اعتبار دارد.

رومروی آرژانتینی و ۲۸ ساله در حالی با یونایتد قرارداد بست که داوید دخیا همچنان در این تیم حضور دارد. وی جانشین ویکتور والدس شده که به گفته لوئیس فن خال دیگر جایی در فهرست منچستر یونایتد نخواهد داشت.

رومرو که پیش‌تر در آلکمار هلند با لوئیس فن خال کار کرده بود، گفت: من از پیوستن به بزرگ‌ترین باشگاه جهان خوشحالم. این همیشه رویای من بوده است. لوئیس فن خال یک مربی بزرگ و فوق العاده است و من نمی‌توانم بیش از این برای آغاز این چالش بزرگ در زندگی خودم صبر کنم.

لوئیس فن خال نیز بعد از قرارداد رومرو با منچستر یونایتد عنوان کرد: رومرو زمانی که ۱۹ سال داشت شاگرد من بود. او یک دروازه‌بان با استعداد است. رومرو یک خرید خوب برای منچستر یونایتد است. در شرایطی که ما نمی‌دانیم دخیا می ماند یا می رود این موضوع یک تهدید برای ما به حساب می‌آید و باید اطمینان حاصل کنیم که یک دروازه‌بان بزرگ دیگر در اختیار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.