شکست بارسلونا از منچستریونایتد از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به دخیا اختصاص داد و نوشت: منچستریونایتد پذیرفت که این دروازه‌بان به رئال‌مادرید برود، اما فلورنتینو پرس ۴۰ میلیون درخواست شده را برای خرید او نمی‌پردازد.

موافقت چلسی با انتقال فلیپه لوئیس از دیگر عناوین این روزنامه است. آتلتیکو مادرید در بازی دوستانه مقابل نومانسیا به برتری دست یافت.

مارکا منچستریونایتد را برتر از بارسلونا عنوان کرد که منجر به پیروزی تیم انگلیسی با نتیجه ۳ بر یک شد.

نتایج مسابقات دوستانه باشگاهی هم از عناوین این روزنامه است که تیم‌های ویا رئال، والنسیا پیروز شدند و سویا شکت خورد.

روزنامه آ اس عنوان نخست خود را به رونالدو اختصاص داد. طبق اخبار رسانه‌های عربی رئال‌مادرید پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد.

این روزنامه به قرعه‌کشی مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی منطقه اروپا اشاره کرد که اسپانیا با تیم‌های ایتالیا، آلبانی، اسرائیل، مقدونیه و لیختن اشتاین همگروه شد. تیم‌های نخست هر گروه مستقیم به جام‌جهانی صعود می‌کنند و ۸ تیم برتر رتبه دوم به مرحله حذفی می‌روند.

آ اس به استقبال قابل توجه چینی‌ها از بنیتس اشاره داشت.

تیتر نخست رونامه موندو دپورتیوو به بازی بارسلونا و منچستریونایتد اشاره دارد. بارسلونا مقابل منچستر بازی را واگذار کرد. ضربه‌های سوآرس و ساندرو به تیر دروازه برخورد کردند و رافینیا تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد عنوان اصلی روزنامه اسپورت هم هست. اسپورت آبی -اناری‌پوشان را بدشانس توصیف کرد و نوشت: دفاع بارسلونا ضعف‌هایی داشت اما انریکه نگرانی بابت این موضوع نشان نداد.

اسپورت به یورنته اشار دارد که مارید نیز خواهان این بازیکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.