کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته فنی فوتسال به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه منصوری واکنش نشان داد و گفت: نتایج تصمیمات یک نفره در فوتسال با نتایج تصمیمات چندنفره مشخص است.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره صحبت‌های علی تارقلی‌زاده عضو ایرانی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر آبروریزی ایران در AFC به خاطر نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات با شهید منصوری، اظهار کرد: همان موقع که بازی تاسیسات با شهید منصوری نیمه تمام ماند، گفتم که با گزارش نماینده AFC  قطعا یک آبروریزی برای ما در پیش خواهد بود. همانطور که دیدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش مفصلی درباره این بازی و ترک زمین از سوی تیم شهید منصوری منعکس کرده و همین باعث شد تا آبروی ایران برود.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین درباره انتقادات کریم منصوری مدیرعامل باشگاه شهید منصوری از وی و این صحبت که سازمان لیگ فوتسال دیگر مثل زماان ترابیان یک نفره تصمیم نمی‌گیرد، تاکید کرد: من جوابی به صحبتهای منصوری نمی دهم ولی نتایج تصمیمات یک نفره و نتایج تصمیمات چندنفره در فوتسال مشخص است. دیگر لازم نیست من توضیح بیشتری بدهم.

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یادآور شد: بعضی از کشورها برای حضور در ایران تغییراتی داشتند. به عنوان مثال نماینده ژاپن با تغییر مدیریت روبرو شد و ما هم به سرعت ویزای آنها را جابه جا کردیم. در حال حاضر همه تیم های آسیایی ویزای خود را گرفته اند و به جز القادسیه کویت و نماینده قرقیزستان که در حال حاضر در ایران هستند، بقیه هفته آینده به اصفهان سفر می کنند.

ترابیان ادامه داد: همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۳ نفر به ایران می آیند که طبق هماهنگی های صورت گرفته، این مسئولان از فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت مستقیم با یک دستگاه اتوبوس راهی اصفهان می شوند.

عضو ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا درباره وضعیت کفپوش سالن نقش جهان، گفت: کفپوش در حال حاضر در گمرک است. من روز چهارشنبه برای ترخیص کفپوش به گمرک رفتم که کارها یک مقدار طول کشید. طبق هماهنگی‌ها قرار است این کف پوش که از کشور فرانسه وارد شده،  صبح شنبه ترخیص شود و به اصفهان برود. خود من هم شنبه عازم اصفهان می شوم تا کارها را از نزدیک زیر نظر بگیرم.

ترابیان در پایان درباره ناراحتی وحید شمسایی از تحویل نگرفتن تو‌پ‌های مخصوص مسابقات جام باشگاههای آسیا هم تاکید کرد: من دو سه روز پیش توپها را به تیم تاسیسات تحویل دادم تا آنها بتوانند یک هفته پیش از شروع مسابقات با آن تمرین کنند و مشکلی از این بابت نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.