خداداد عزیزی خاطره ای از یکی از اردوهایش گفت که او را در سرعین صدایش کرده بودند :شغال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خداداد عزیزی توانست شبی موفق را در خندوانه پشت سر گذاشت. او در این برنامه با خنده هایش توانست حسابی همه را بخنداند و البته با خاطرات فوت مادرش همه را تحت تاثیر قرار داد. خداداد در این برنامه حسابی خندید و با خنده هایش سوژه شد برای رامبد جوان. رامبد به چشم های بسته اش موقع خنده اشاره کرد و خداداد هم گفت:«اولین مربی ام در ابومسلم می گفت وقتی خداداد می خندد ، می شود جیبش را زد!»

او در ادامه با جناب خان هم کلام شد و وقتی جناب خان از او پرسید باید خداداد صدایت کنیم یا غزاله تیزپا ، گفت:«یک بار رفته بودیم سرعین و آمدند استقبال مان. به جای اینکه صدایم کنند غزال تیزپا به من گفت شغال تیزپا !» همان لحظه جناب خان با پاریسن ژرمن تماس گرفت و شغال تیزپا را برای تان خریدم!»

او در این برنامه با جکی چان مقایسه شد و کلی اتفاق دیگر هم بود که از آنها حرف زد اما جالب ترین قسمت وقتی بود که باید جمله می ساخت:«یه روز ژنرال و کیروش رفته بودن کوکو سیب زمینی بدزدن ، گرفتنشون ۴۰ تیکه شون کردن و از تور ردشون کردن!» او جمله را گفت و بعد خیلی سریع گفت البته منظورش از ژنرال ، امیرقلعه نویی نبوده اما همین حرفش هم سوژه رامبد و جناب خان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.