کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نشست اضطراری اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه پیکان در غیاب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از آن که روز گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی تجدیدنظرخواهی باشگاه راه‌آهن در مورد پرونده موتومبا را صادر کرد و حکم به بقای تیم راه‌آهن در لیگ برتر و سقوط تیم پیکان به لیگ آزادگان داد، صبح امروز (پنجشنبه) اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه پیکان در محل این باشگاه نشست اضطراری برگزار کردند.

این نشست اضطراری در حالی برگزار شد که محمود شیعی به دلیل حضور در مراسم ختم مادرش در مشهد به سر می‌برد و در نشست امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره باشگاه شرکت نداشت. محمد جمشیدی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان هم در جلسه امروز حضور نداشت، البته قرار است شیعی تا فردا به تهران برگردد.

یکی از مسائلی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت صدور بیانیه‌ای در واکنش به رأی اخیر کمیته استیناف بود که قرار است پس از تأیید مدیرعامل و مسئولان شرکت ایران خودرو، روز شنبه از طریق سایت این باشگاه منتشر شود. پس از رأی کمیته استیناف مبنی بر سقوط باشگاه پیکان به لیگ آزادگان، مبحث داخلی دیگری هم که بین اعضا هیئت مدیره مطرح شده، بحث انحلال تیم فوتبال پیکان با توجه به سقوط این تیم به لیگ آزادگان است.

پس از نشست صبح امروز (پنجشنبه) اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان، نماینده یا نمایندگانی از جمع آنها به دیدار هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو و برخی از معاونان وی می‌روند تا در مورد تصمیمات اتخاذ شده صبح امروز خود، بیانیه‌ای که در مورد رأی اخیر کمیته استیناف برای صدور در نظر گرفته‌اند و آینده تیم فوتبال پیکان و حتی احتمال انصراف خودروسازان از تیم‌داری در فوتبال صحبت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.