تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد اما دیگر تیم های پسران و دختران ایران بدون کسب پیروزی از ادامه رقابت‎ها کنار رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه بیست و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر آسیا که از روز گذشته در مالزی آغاز شده است، تیم نوجوانان پسر ایران در دیدار دوم خود مقابل تایلند به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و به عنوان تیم دوم گروه بعد از چین‎تایپه به جمع هشت تیم آسیا صعود کرد این در حالی است که دیگر تیم های اعزامی ایران از صعود به این مرحله از مسابقات بازماندند.

بر این اساس تیم جوانان پسر که اولین دیدار خود را برابر برابر هنک‎کنگ با نتیجه ۳برصفر واگذار کرده بود در دیدار دوم نیز مقابل تایلند متحمل شکست ۳ بر یک شد و از دور رقابت‎ها کنار رفت. تیم جوانان دختر نیز در دومین دیدار خود برابر سنگاپور با نتیجه ۳برصفر شکست خورد و از دور این رقابت‎ها کنار رفت. این تیم دیدار اول خود را نیز برابر کره‎جنوبی با نتیجه مشابه ۳بر صفر واگذار کرده بود.

در بخش نوجوانان دختر نیز تیم ایران برابر سنگاپور به میدان رفت وبا نتیجه ۳بر صفر مغلوب شد و از دور این رقابت‎ها کنار رفت. این تیم نتیجه اولین دیدار خود را نیز برابر تیم چین با همین نتیجه واگذار کرده بود.

تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر که به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرده است امروز برابر کره‎جنوبی قرار می‎گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.