بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی امروز تیمشان مقابل حریف ترکمنستانی باز هم نمی‌توانند پیراهن قرمز بپوشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پرسپولیس ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (چهارشنبه) به سالن بدنسازی هتل پاتالیا رفتند و به مدت ۳۰ دقیقه وزنه زدند. در ادامه ساعت ۱۱ جلسه توجیهی برانکو با بازیکنان برگزار شد. در این جلسه برانکو ترکیب تیمش را برای بازی مقابل تیم ترکمنستانی که عصر امروز برگزار خواهد شد، اعلام کرد و نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

* برانکو ایوانکوویچ در آخرین صحبت‌هایش با بازیکنان پرسپولیس باز هم از آنها بابت تلاشی که در اردو داشتند و همه مسائل انضباطی را بدون ایجاد کوچک‌ترین حاشیه رعایت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

* با توجه به اینکه لباس‌های قرمز پرسپولیسی‌ها همچنان بدون شماره است، این تیم امروز باز هم با لباس تمرین خود به مصاف تیم آلتین نصیر ترکمنستان خواهد رفت.

* لوکا ماریچ بعد از حضور در تمرینات گروهی خیلی زود در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت تا برانکو نشان دهد حسابی هوای هموطن خود را دارد. او به دلیل مصدومیت دو بازی قبل پرسپولیس در اردوی ترکیه را از دست داد.

* احمد نورالهی با وجود اینکه در تمامی تمرینات گروهی سرخپوشان حضوری فعال داشت، اما به علت اینکه کتفش کاملاً بهبود پیدا نکرده در بازی امروز پرسپولیس هم به میدان نخواهد رفت.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از صرف ناهار به اتاق‌های خود رفتند و قرار شد مینی‌بوس تیم ساعت ۱۵:۴۵ به وقت محلی به سمت ورزشگاه حرکت کند.

آخرین دیدار دوستانه پرسپولیس ساعت ۱۷ عصر امروز به وقت محلی مقابل تیم آلتین نصیر ترکمنستان  برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.