سرمربی استقلال گفت: در دیدار مقابل پیکان در افت شدید بودیم و به هیچ وجه نتیجه‌ای که به دست آمد مهم نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شکست استقلال مقابل پیکان که در یک دیدار تدارکاتی حاصل شد، اظهار داشت: برنامه ما این است که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم. هر چند که در افت شدید بودیم با این حال به همه بازیکنان بازی دادیم و آن‌ها را تست زدیم؛ اما در این دیدار نتیجه مهم نبود.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند هر چند که ترکیب را شناخته‌ام و ترکیب استقلال از حالا برای من مشخص است.

مظلومی با بیان اینکه در این هفته یک بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت، یادآور شد: سعی  می‌کنیم تا بدن‌ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم چون هنوز خیلی سنگین و کند هستیم و بدن‌ها گرفته است. بنابراین تلاش می‌کنیم تا برای بازی اول بازیکنان به شرایط مسابقه برسند.

سرمربی استقلال در مورد حضور ریوالدو در این تیم گفت: این بازیکن باید تست پزشکی بدهد.

وی در مورد اینکه در جایی اعلام کرده بود ریوالدو باید تست فنی بدهد، گفت: خیر هیچ گاه من چنین صحبتی نکردم.

مظلومی در مورد طولانی شدن رای پرونده راه‌آهن گفت: در هر صورت باید در فوتبال آراء خیلی زود اعلام شود تا تکلیفش تیم‌ها مشخص شود اما حتما این مسئله پیچیده بود که این رای تا به حال اعلام نشده است.

وی افزود: برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان بیشتری داریم. بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و این مسئله ادامه هم دارد. انشاالله در کوران بازی‌ها به آمادگی صد در صد خواهیم رسید.

سرمربی استقلال در مورد اینکه مهاجم کروات مدنظر استقلال که در لیگ آلبانی بازی می‌کند چه زمانی به ایران می‌آید، خاطرنشان کرد: این بازیکن پنج‌شنبه در لیگ اینترتوتو بازی دارد و انشاءالله تا شنبه به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا در ۱۲ روز آینده می‌تواند استقلال را آماده کند، گفت: به آمادگی صد در صد نمی‌توانیم برسیم. هیچ تیمی در یک ماه نمی‌تواند به آمادگی کامل برسد. همانطور که گفتم سعی می‌کنیم در مسابقات به آمادگی برسیم.

مظلومی در مورد اینکه دیدارهای اول استقلال سخت است، اظهار داشت: در لیگ تمامی مسابقات سخت است و نمی‌توان گفت کدام بازی آسان و کدام مسابقه سخت است.

وی در مورد اینکه آیا در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر از ریوالدو استفاده می‌کند، گفت: باید او در تمرینات شرکت کند تا از میزان آمادگی او با خبر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.