برنامه تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان اردوی این تیم در ترکیه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکویچ برنامه تمرینی سرخپوشان تا پایان اردوی ترکیه را اعلام کرد که به این ترتیب بازیکنان پرسپولیس فردا (دوشنبه) استراحت خواهند داشت.

بر این اساس، فردا زمان بیداری بازیکنان به اختیار خودشان خواهد بود اما برای صرف ناهار بین ساعت ۱۳ تا ۱۴ وقت دارند. برای ایجاد تنوع نیز ناهار در محوطه بیرونی هتل صرف خواهد شد. بازیکنان همچنین اختیار دارند که برای رفع خستگی از امکانات سونا و استخر استفاده کنند.

پرسپولیسی‌ها با توجه به بازی دوستانه روز سه‌شنبه، صبح همان روز تمرین نسبتاً سبکی را برگزار خواهند کرد و از ساعت ۱۷ (به وقت محلی) در سومین دیدار دوستانه خود مقابل قهرمان ترکمنستان به میدان می‌روند. کادرفنی برای روز چهارشنبه دو جلسه تمرین در نوبت صبح و بعدازظهر برای بازیکنان در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه کاروان تیم پرسپولیس ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه به وقت محلی به سمت تهران پرواز خواهد کرد، در این روز جلسه تمرینی برگزار نخواهد شد.

بازیکنان پس از حضور در تهران، روز جمعه به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات این تیم که مرحله سوم فصل آماده‌سازی است، از ساعت ۱۸ روز شنبه در مجموعه درفشی‌فر استارت خواهد خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.