مدیر برنامه‌های مهاجم ۲۸ ساله پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد ادینسون کاوانی از بودن در این تیم راضی است و در تابستان ۲۰۱۵ جایی نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی که دو سال پیش از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در این تیم فرانسوی همواره به نوعی زیر سایه زلاتان ابراهیموویچی بوده که در فصل گذشته ۳۰ گل برای میلیونرهای پاریس به ثمر رساند. با جدایی روبین فن‌پرسی و رادامل فالکائو از منچستریونایتد که به ترتیب به تیم‌های فنرباغچه و چلسی پیوستند و نامعلوم بودن آینده چیچاریتو در این تیم حالا خبر می‌رسد که لوئیز فن‌خال تمایل دارد ادینسون کاوانی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

این روزها حتی خبرهایی در خصوص احتمال یک جابه‌جایی دیگر میان دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و من‌یونایتد شنیده می‌شود. برخی از رسانه‌های اروپایی اخیراً اعلام کرده‌اند که PSG خواهان جذب آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی من‌یونایتد است، خبری که حتی لوران بلان سرمربی این تیم هم آن را تأیید کرده است. از سوی دیگر شیاطین سرخ کاوانی را می‌خواهند و او را برای تقویت قوای تهاجمی خود مدنظر دارند.

والتر گوگلیلمون، مدیر برنامه‌های مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به نشریه فرانسوی «Dimanche» گفت: در این تابستان ادینسون پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های سطح بالا که به دنبال مهاجم نوک هستند، دریافت کرد. هرچند او به هیچ کدام از آنها پاسخ مثبت نداد، چون در انتهای فصل گذشته بود که جایگاه خود در پاری‌سن‌ژرمن را  تثبیت و تضمین کرد.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که ابراهیموویچ دوست دارد بیشتر در خارج از محوطه جریمه بازی کند و بیشتر صاحب توپ باشد، از این رو پست مهاجم نوک برای ادینسون باقی ماند و در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در مقاطعی این اتفاق افتاد. در چنین شرایطی کاوانی در پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد.

کاوانی که تا سال ۲۰۱۸ با PSG قرارداد دارد در ۵۱ بازی از رقابت‌های مختلف فصل گذشته ۳۱ گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند و تأثیر بسزایی در سه‌گانه قهرمانی این تیم در فصل اخیر فوتبال فرانسه داشت.

تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، یوونتوس، رئال مادرید و حتی اتلتیکومادرید خواهان جذب ادینسون هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.