مالک جدید باشگاه استقلال اهواز اعلام کرد که بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

 محمد ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص خرید سهام باشگاه استقلال اهواز اظهار داشت: در ابتدا توافق من با جهانداری، مالک قبلی باشگاه استقلال اهواز این بود که ۵۱ درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرده و ۴۹ درصد آن در اختیار خود او باقی بماند. در مذاکرات بعدی که انجام دادیم، توافق کردیم ۱۰۰ درصد سهام باشگاه را از او بخرم و بنابراین در حال حاضر همه سهام باشگاه استقلال اهواز به من تعلق دارد.

وی افزود: درست است که من اصالتاً خوزستانی نیستم، اما سال‌ها در خوزستان زندگی کرده‌ام و علاقه زیادی دارم به نوعی به مردم خوزستان و به ویژه فوتبال این استان کمک کنم، به همین دلیل اقدام به خرید باشگاه ریشه‌دار و پرطرفدار استقلال اهواز کردم. در حال حاضر نیز هدف ما تشکیل تیمی است که شاکله اصلی آن را کادرفنی و بازیکنان بومی تشکیل دهند. البته اگر نیاز باشد برای تقویت تیم برخی از بازیکنان غیربومی را نیز به خدمت خواهیم کرد.

ملکی در پاسخ به این پرسش که با انتقال سهم مالکیت جهانداری به او تکلیف مدیریت باشگاه استقلال اهواز چه خواهد شد، اظهار داشت: جهانداری دیگر علاقه ندارد که با ما همکاری کند و از استقلال اهواز جدا شده است. برای تعیین مدیرعامل نیز امروز تشکیل جلسه داده و حداکثر تا فردا مدیرعامل جدید باشگاه را معرفی می‌کنیم. درست است که من مالک باشگاه هستم، اما خودم تمایل ندارم مدیرعامل باشگاه هم باشم.

مالک باشگاه استقلال اهواز در خصوص تعیین وضعیت کادرفنی این تیم و اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است، تصریح کرد: می‌دانم که محدودیت زمانی شدیدی داشته و کار سختی داریم، اما با همه وجود سعی خود را می‌کنیم تا تیمی خوب و بومی را روانه رقابت‌های لیگ پانزدهم کنیم. با توجه به اینکه استقلال اهواز پس از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و زمان کمی در اختیار داریم، ابتدا هدف اصلی ما در این فصل بقا در لیگ برتر بوده و پس از آن به صعود به رتبه‌های بالاتر جدول نیز فکر می‌کنیم. بختیاری‌زاده از دوستان خوب من بوده و به کارش به عنوان سرمربی در تیم استقلال اهواز ادامه می‌دهد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.