روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران بدنبال مصاحبه اسماعیل امیر حسینی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پیکان توضیحاتی را در این باره ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به دنبال مصاحبه عضو هیات مدیره پیکان با خبرگزاری مهر توضیحی را ارائه کرد. در این توضیح آمده است:« طبق مفاد بند ۸ ماده یک آئین نامه رابطه باشگاه‌ها با لیگ همه اعضا حقیقی و حقوقی باشگاه ها موظف اند با حفظ احترام متقابل از هرگونه اظهار نظر بر علیه سایر اعضای لیگ امتناع نموده و باشگاه ها طبق اساسنامه موظف هستند در همه مراودات خود این اصل اساسی را جاری و برهمه اصول کاری خود حاکم بدانند.

طبق قانون اعضای محترم حقیقی و حقوقی  باشگاه ها که به این اصل پایبند نباشند مجوز فعالیت آنان صادر نخواهد شد.

همچنین در مورد تاکید عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان بر اجرا نشدن رای صادره از سوی کمیته استیناف از سوی  این سازمان که متاسفانه از قوانین و آئین نامه های  موجود اطلاع کافی ندارند باید به این نکته اشاره کرد که سازمان لیگ چگونه می تواند حکمی که هنوز قطعی نشده و در کمیته استیناف در حال بررسی است را اجرا کند.

بار دیگر از مدیریت محترم باشگاه پیکان در خواست می شود تنها مدیریت باشگاه می تواند نقطه نظرات آن باشگاه را با رعایت ضوابط منعکس نماید.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.