رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید که ادعای راه‌آهنی‌ها مبنی بر شباهت

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه آیا رأی پرونده باشگاه پرسپولیس در خصوص محمدرضا خلعتبری پیش از این به کمیته انضباطی اعلام شده بود یا نه، گفت: من هم این رأی را از رسانه‌ها شنیدم و اکنون حضور ذهن ندارم که رأی یادشده قبلاً اعلام شده است یا نه.

وی افزود: احکامی که از سوی کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌شود، نسخه اصلی آن به فدراسیون فوتبال می‌رود و دبیرکل باید این حکم را به باشگاه‌ها ابلاغ کند. یک رونوشت هم از حکم به کمیته انضباطی می‌آید که در پرونده باشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یادآور شد: اینکه مفاد حکم فیفا چه بوده و چیست، مسئله‌ای است که به ما ارتباط پیدا نمی‌کند و از مکانیزم انجام آن هم خبر نداریم، بلکه دبیرکل باید برای اجرای احکام، رأی را به سازمان لیگ ابلاغ کند.

حسن‌زاده درباره اینکه مسئولان باشگاه راه‌آهن مدعی شده‌اند پرونده آنها در خصوص تخلف موتومبا شبیه به پرونده پرسپولیس و خلعتبری است و آیا این دو پرونده شباهتی با هم دارند یا نه، اظهار داشت: من رأی باشگاه پرسپولیس را ندیده‌ام و باید بگویم برای تشخیص شباهت این دو پرونده باید مطالعه صورت بگیرد. اکنون به این شکل نمی‌توان نظر داد و من باید رأی را ببینم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رأی کمیته استیناف مبنی بر سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول قانونی بوده است، گفت: ما روی رأی خودمان تعصبی نداشتیم و رأی کمیته انضباطی قابل استیناف‌خواهی بود. باشگاه پیکان هم استیناف‌خواهی کرد و رأی این کمیته صادر شد. من نیز نمی‌توانم درباره رأی کمیته استیناف نظری بدهم، چون کمیته انضباطی پایین‌تر از کمیته استیناف است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )