مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که هدف اصلی نراتزوری در فصل آینده کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر فصل گذشته حتی نتوانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند، اما مهاجم آرژانتینی این تیم، مائورو ایکاردی می‌گوید که آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان این فصل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چشم دارند.

اینتری‌ها در تابستان امسال برای تقویت ترکیب خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بازیکنانی مانند جفری کندوگبیا، میراندا، جیسون موری‌یو و مارتین مونتویا را به خدمت گرفته‌اند. همین موضوع سبب خوش‌بینی ایکاردی به نتایج تیمش در فصل آینده شده است.

ایکاردی که فصل گذشته برترین گلزن اینتر بود و ماه گذشته نیز قرارداد خود را با این تیم برای چهار فصل دیگر تمدید کرد، در مصاحبه با شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گفت: اینتر تصمیم گرفته است که یک جهش داشته باشد. الان سه چهار سال است که ما نمی‌توانیم هیچ چیزی کسب کنیم و باید به جایی برگردیم که دوباره فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشیم.

ایکاردی افزود: هدفی که ما برای فصل آینده داریم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست. باشگاه کاری را که من انتظار داشتم، انجام داده است و برای ساختن تیمی جنگنده و مدعی دست به کار شده است. عملکرد اینتر در بازار نقل‌و‌انتقالات این موضوع را نشان می‌دهد. ما در تابستان امسال بازیکنان مهمی را به خدمت گرفته‌ایم.

مهاجم آرژانتینی نراتزوری در پایان تأکید کرد: سال گذشته برای من مهمترین سال بود و تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم. من در این تیم برترین گلزن شدیم و این موفقیت حس فوق‌العاده‌ای داشت. امسال اما من می‌خواهم برای رسیدن به یک چیز مهمتر بجنگم که آن قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی است. من می‌خواهم نسبت به سال گذشته کارهای بهتری انجام دهم و ما می‌خواهیم در بالاترین رده ممکن به کارمان در لیگ پایان دهیم.

اینتر فصل گذشته سری A را در رده هشتم به پایان رساند و به همین دلیل سهمیه لیگ اروپا را هم از دست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.