کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال صبا برای فصل پانزدهم لیگ برتر با دو بازیکن فصل گذشته تیم‌های استقلال و پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صبا برای فصل پانزدهم لیگ برتر با محمد قاضی و رضا حقیقی، دو بازیکن نیم فصل اول فصل گذشته تیم‌های استقلال و پرسپولیس به توافق رسید.

مجتبی رمضان بیگی قائم مقام باشگاه صبا از توافق با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن خبر داد و به خبرنگار فارس گفت: توافقات نهایی برای حضور این دو بازیکن در صبا صورت گرفته و دو سه روز دیگر با این بازیکنان قراردادمان را امضا می‌کنیم.گفته می‌شد قاضی با سایپا به توافق رسیده است.

رمضان‌بیگی همچنین در مورد سرمربی صبا در فصل آینده گفت: با مهدی تارتار به توافق رسیدیم و او نیز کار خود را به عنوان سرمربی با صبا ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.