هافبک ملی‌پوش دورتموند به آن دسته از هواداران این تیم که از وی ناراحت هستند گفت که برای ماندن در وستفالن پیشنهادات خوبی را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایلکای گوندوگان ۲۴ ساله که چهارشنبه هفته گذشته قراردادش را با بورسیا دورتموند تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد، شب گذشته (شنبه) در دیدار خیریه‌ای که به برتری ۱۷ بر صفر زردپوشان وستفالن مقابل تیم ستارگان المپیک آلمان انجامید از سوی برخی هواداران دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک هو شد.

هافبک ملی‌پوش زردپوشان وستفالن در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: بر این باورم که اگر عملکرد خوبی داشته باشم و بازیکن بهتری شوم می‌توانم نظر خیلی از مردم را نسبت به خودم تغییر دهم. امیدوارم بتوانم با بازی‌ام حتی نظر آن تعداد هواداری را که نسبت به من دیدگاه مثبتی ندارند، به خودم جلب کنم.

گوندوگان با اشاره به نادرست بودن شایعات مطرح شده در خصوص او عنوان کرد: هواداران از من ناراحت هستند، چون هرآنچه را که در روزنامه‌ها منتشر شده، باور کرده‌اند. البته شاید اگر من هم جای آنها بودم، این اخبار را باور می‌کردم. می‌توانم درک کنم که چرا برخی از هواداران مرا هو می‌کنند، چون داستان اشتباهی از وضعیت من از طرف رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شده است.

هافبک تیم ملی آلمان تأکید کرد: به هر حال من و باشگاه دورتموند حقیقت را می‌دانیم. هر دو طرف همیشه تأیید کرده‌ایم که در قبال یکدیگر صادقانه و عادلانه رفتار کرده‌ایم. مسئولان باشگاه دورتموند هم می‌دانند من پیشنهادهایی خوبی داشتم، اما به خاطر ماندن در این تیم تمامی آنها را رد کردم.

گوندوگان که از سال ۲۰۱۱ به عضویت زردپوشان وستفالن درآمده تاکنون حدود ۸۰ بازی بوندس‌لیگایی برای این تیم انجام داده است. او در فصل ۱۴-۲۰۱۳ دچار مصدومیتی جدی شد و برای مدت طولانی از میادین به دور بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.