بر اساس گزارش‌های منتشرشده سرمربی، مدافع و هافبک بانوی پیر قرارداد خود را با قهرمان ایتالیا تمدید خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد ماسیمیلیانو آلگری که فصل گذشته این تیم را به قهرمانی سری A و جام حذفی ایتالیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، تمدید کند. براساس این گزارش طرفین قرار بوده صبح امروز (دوشنبه) با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند و بر سر این موضوع به گفت‌و‌گو بپردازند. سران باشگاه یوونتوس به آلگری پیشنهاد تمدید یک ساله قراردادش با دستمزد سالانه ۳.۵ میلیون یورو را خواهند داد. قرارداد فعلی این مربی ۴۷ ساله تا سال ۲۰۱۶ است.

«گاتزتا دلو اسپورت» همچنین اعلام کرد که باشگاه یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد لئوناردو بونوچی است، هرچند توافق بین طرفین به نظر آسان نمی‌رسد. این مدافع ۲۸ ساله که قرارداد کنونی‌اش با بیانکونری تا سال ۲۰۱۷ است، دستمزد سالانه‌اش دو میلیون یوروست. انتظار می‌رود او قراردادش را دو سال دیگر تمدید و خود را تا سال ۲۰۱۹ به باشگاه یوونتوس متعهد کند.

روز گذشته (یکشنبه) همچنین عنوان شد که کلودیو مارکیزیو، هافبک بانوی پیر هم در آستانه تمدید قراردادش با این تیم است. گفته می‌شود او تا سال ۲۰۱۹ خود را به بانوی پیر متعهد خواهد کرد و دستمزد سالانه ۳.۶ میلیون یوروی به علاوه پاداش‌های خاص در انتظارش خواهد بود. طبق گزارش‌ها مارکیزیو و آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس پس از ملاقات با یکدیگر عصر امروز (دوشنبه) این تمدید قرارداد را به رسانه‌ها اعلام خواهند کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.