مربی تیم استقلال با بیان اینکه امسال جوانان آینده‌داری را به استقلال آورده‌ایم، گفت: از بازیکنان جوانمان در فصل پیش‌رو استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح بعدازظهر امروز با بیان این مطلب افزود: امسال به دنبال این هستیم تا از بازیکنان جوانی که به خدمت گرفته‌ایم، بیشتر استفاده کنیم. البته بازیکنان جوان باید از تجربیات بزرگسالان استفاده کنند و به اصطلاح فوتبالی‌ها «با آنها تنه به تنه شوند».

صالح خاطر نشان کرد: یکی از هدف‌های اصلی مظلومی، استفاده از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌هاست و اعتقاد دارد تلفیق این دو می‌تواند برای استقلال مفید باشد. این جوانان آینده فوتبال هستند و می‌توانند سرمایه‌های سال‌های بعد فوتبال ایران باشند.

وی افزود: از برنامه‌ای که سازمان لیگ برای استفاده از جوان‌ها به تیم‌ها داده، استقبال می‌کنیم و خوشحالیم که همه به دنبال این هستند که فوتبال پایه ما هر چه قوی‌تر و بهتر شود.

صالح همچنین تاکید کرد: حضور جوانان باانگیزه در تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌تواند آینده این دو تیم را در سال‌های بعد تضمین کند.

مربی تیم استقلال در ادامه افزود: امسال از بازیکنان جوانی استفاده خواهیم کرد مثل روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، سید مجید حسینی و دیگر بازیکنانی که می‌توانند آینده استقلال را در سال‌های اخیر رقم بزنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حضور این جوانان، کادر فنی شجاعت استفاده از این بازیکنان را دارد یا خیر؟ گفت: اعتقاد دارم این بازیکنان بسیار قابل هستند. اگر ما بازیکن ملی‌پوش بزرگسال داریم، اینها هم ملی‌پوش امید ما هستند و یکی از اهداف پرویز مظلومی، استفاده از بازیکنان جوان در لیگ آتی است؛ البته ما باید در کنار این جوانان، از بازیکنان بزرگسالمان نیز استفاده کنیم تا این بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌های ما هر روز بر تجربیاتشان اضافه شود.

صالح در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه در روزهای گذشته برخی از پیشکسوتان استقلال انتقادهای زیادی از او به خاطر حضورش در استقلال کرده‌اند، گفت: من به نظر آنها احترام می‌گذارم و برایشان ارزش خاصی قائل هستم، اما مطمئن باشید عملکرد من در پایان سال نشان خواهد داد که آیا انتقاد آنها بجا بوده یا خیر؟

وی تاکید کرد: من در تیم‌های زیادی دستیار منصور ابراهیم‌زاده و امیر قلعه‌نویی بوده و حتی یک سال هم به عنوان سرمربی سایپا مشغول به کار بودم و بازیکنان بزرگی هم مثل سجاد شهباززاده و جابر انصاری را به فوتبال ایران معرفی کردم.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا درست است که گفته می‌شود شما با نکونام برای حضور در استقلال صحبت کرده‌اید یا خیر؟ گفت: ما با خیلی از بازیکنان صحبت می‌کنیم و قرار است با توجه به لیست که در اختیار داریم، نفرات مورد نظرمان را انتخاب کنیم. البته باید بگویم که جواد نکونام بازیکن بزرگی است، کاپیتان تیم ملی بوده و سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و من امیدوار هستم که «جواد» همیشه در فوتبالش موفق بوده است.

صالح در پایان و در خصوص عملکرد چند روز اخیر تیم استقلال در تمرینات نیز گفت: ما در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم و رفته رفته می‌رویم تا به آن شرایط مطلوب نزدیک شویم و امیدوارم اردوی کردان بتواند تیم را به آنچه کادر فنی می‌خواهد، برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.