کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نراتزوری برای خرید هافبک مصری تیم فوتبال چلسی می‌خواهد به آبی‌پوشان لندن ۲۰ میلیون یورو بپردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود هشداری که مسئولان باشگاه فیورنتینا در خصوص جذب محمد صلاح به مشتریان این بازیکن داده‌اند، تیم فوتبال اینتر قصد دارد با ارائه پیشنهاد قراردادی ۲۰ میلیون یورویی به چلسی این بازیکن مصری را به خدمت بگیرد.

صلاح فصل گذشته چلسی را به عنوان بازیکن قرضی به مقصد فلورانس ترک کرد و در این تیم عملکردی داشت که توجه تیم‌های بزرگ ایتالیا را جلب کرد. با پایان فصل شایعات ضد و نقیضی درباره آینده صلاح شکل گرفته است که اکثر آنها از تلاش اینتر برای جذب این بازیکن حکایت داشته است. این موضوع سبب بروز یک کشمکش میان باشگاه‌های اینتر و فیورنتینا شده است.

فیورنتینا که صلاح را به عنوان بخشی از رقم انتقال خوان کوادرادو به چلسی از این تیم به صورت بازیکن قرضی به خدمت گرفت، این گزینه را دارد که با پرداخت یک میلیون یورو به چلسی برای یک فصل دیگر صلاح را در ورزشگاه آرتمیو فرانکی نگه دارد. در طرف دیگر اینتر می‌خواهد صلاح را با قراردادی دائمی جذب کند. در همین حال صلاح می‌گوید از حق وتو برخودار است و ظاهراً می‌خواهد از بازگشت به تمرینات پیش فصل بنفش‌پوشان خودداری کند. این موضوع سبب شده است که فیورنتینا هم به صلاح و هم به باشگاه اینتر هشدار دهد و اعلام کند که ممکن است از آنها شکایت کند.

با این وجود نشریه گاتزتادلواسپورت ادعا کرده است که اینتر پیشنهادی ۲۰ میلیون یورویی به چلسی ارائه کرده است و با این کار آبی‌پوشان لندن را در موضع پیچیده‌ای قرار داده است، چون این تیم نمی‌خواهد با فروش بازیکن خود که قانوناً یک فصل دیگر با فیورنتینا قرارداد دارد، خودش را به دردسر بیندازد.

اگر صلاح بر امتناع خود از شرکت در تمرینات فیورنتینا پافشاری و فیورنتینا از او شکایت کند، این بازیکن مصری نه تنها قادر به عقد قرارداد جدید نخواهد بود، بلکه ممکن است با محرومیتی طولانی مجازات شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.