کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه در اردوی اتریش این تیم با ایرانی‌های حاضر در این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه که اردوی آماده‌سازی پیش از فصل خود را در شهر سالزبورگ کشور اتریش برپا کرده، روز گذشته (شنبه) میزبان ایرانی‌های حاضر در این شهر بود.

شهروندان ایرانی حاضر در سالزبورگ که متوجه حضور حقیقی به همراه روبین‌کازان در این شهر شده بودند، خود را به محل اقامت این تیم روسیه‌ای رساندند و با دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان عکس یادگاری گرفتند.

تمرینات روبین‌کازان که از هفته پیش در اتریش آغاز شده، بسیار فشرده دنبال می‌شود، چراکه ۱۲ روز دیگر لیگ برتر روسیه آغاز خواهد شد و این تیم باید هرچه زودتر خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کند. این تمرینات به این شکل دنبال می‌شود که بازیکنان از ساعت ۷:۳۰ باید در چهار جلسه تمرینی از جمله تمرینات هوازی، کارهای بدنسازی، سرعتی و تاکتیکی حضور پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.