مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه رحمتی تنها دروازه‌بان این تیم است، گفت: او هیچ دخالتی در عقد قرارداد بازیکن نداشته و از روزی که قرارداد بسته من او را ندیدم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری جویباری ظهر امروز و در جمع خبرنگاران در باشگاه استقلال با بیان این مطلب افزود: از منصور پورحیدری خواسته‌ایم تا هم به عنوان مدیر فنی و هم سرپرست در استقلال مشغول به کار باشد. بعد از خدا، امید ما به پورحیدری است که کوله‌باری از تجربه دارد و می‌تواند کمک بسیاری به ما کند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا رحمتی در کار نقل و انتقال بازیکنان دخالت دارد؟ گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. به جرات قسم می‌خورم که او پس از قراردادی که با استقلال بست، دیگر نه او را دیده‌ام و نه تلفنی با او صحبت کرده‌ام و قرار نیست که ما این موضوع را مطرح کنیم که وی در کار نقل و انتقالات استقلال دخالت دارد.

وی تاکید کرد: شاید من شماره بازیکنی را که نداشتم، از او بگیرم و این مساله را نمی‌توان دخالت رحمتی در بحث جذب بازیکن گذاشت. من بارها شده که به برخی از خبرنگاران هم زنگ زده و از آنها شماره بازیکن خواسته‌ام؛ پس باید بگوییم آنها در نقل و انتقال بازیکنان استقلال نقش داشته‌اند.

نظری جویباری در پاسخ به این سئوال که آیا وزارت ورزش و جوانان در این چند روز پولی به شما پرداخت کرده است؟ گفت: وزارت ورزش به استقلال پولی نداده است و ما تلاش کردیم و از منابع دیگر پول جذب بازیکنان را دریافت کرده‌ایم؛ با چند اسپانسر هم صحبت کرده‌ایم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص افطاری شب گذشته‌اش و برخورد قلعه‌نویی با او گفت: من هیچ مشکلی با قلعه نویی ندارم و سال‌هاست که او را می‌شناسم و از دوستان من است.

نظری جویباری تاکید کرد: من استقلالی هستم و قرار نیست اگر قلعه‌نویی رفت، من هم با او بروم. من عاشق این تیم هستم و حتی چند روز پیش هم استعفا داده‌ام، اما وقتی دیدم استقلال به کمکم نیاز دارد، دوباره برگشتم و تمام تلاشم را می‌کنم تا برای استقلال مفید باشم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال‌هاست که استقلال را دوست دارم و زندگی‌ام با این تیم گره خورده و هر کاری که از دستم بربیاید، برای این تیم انجام می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.