کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم اینترمیلان در گفت‌وگویی اعلام کرد در فصل پیش رو جام قهرمانی سری ‌A را می‌خواهد و در این ارتباط با یوونتوس هم خواهد جنگید.

به گزارش خبرگزاری فارس، روبرتومانچینی سرمربی اینترمیلان در گفت‌وگو با سایت ESPN گفت که تیمش در فصل پیش رو به دنبال اسکودتو است و در این رابطه با یوونتوس خواهد جنگید.

مانچینی که فصل قبل را با رتبه هشتم به پایان رساند، می‌کوشد با بازیکنانی چون کوندوگبیا و میراندا که اخیرا به خدمت گرفته، به خواسته هوادارانش که قهرمانی است، برسد.

او در این ارتباط گفت: ما قهرمانی را می‌خواهیم و در این را ه حاضریم با یوونتوس هم رقابت کنیم. با بازیکنانی که تا به حال به دست آوردیم و از این پس به دست خواهیم آورد، این هدف دست یافتنی خواهد بود.

او در پایان گفت: در فصل آینده با ترکیبی جدید و البته تاکتیکی جدید به میدان خواهیم رفت. برنامه‌ها و اردوهایی را هم‌اکنون در حال اجرا هستیم که بسیار حساب شده است و سابقه نداشته تا به حال داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.