مدافع شیاطین سرخ معتقد است هم‌تیمی آرژانتینی‌اش اگر در اوج باشد در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عمل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکوس روخو که خود یکی از اولین خریدهای منچستریونایتدِ متحول شده فصل گذشته بود و با این تیم به مکان چهارمی لیگ برتر رسید، به خبرنگاران گفت: لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد موفق خواهد بود و جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان می‌آورد. شکی هم از این بابت ندارم. از همان جلسه اولی که فن‌خال در تمرینات منچستریونایتد حضور پیدا کرد با خود گفتیم که او یک برنده است. لوئیز مربی مطالبه‌جویی است و نه تنها به دنبال پیشرفت تیمی است، بلکه خواهان پیشرفت فردی بازیکنان هم هست.

وی در ادامه افزود: مطالبه‌جو بودن و زیاده‌خواهی نشانه‌ای از یک برنده واقعی است و خیلی طول نخواهد کشید که منچستریونایتد بار دیگر عناوین قهرمانی را از آن خود کند. در بیرون از تمرینات فن‌خال فردی خوشروست و با بازیکنان شوخی می‌کند، اما وقتی بحث موفقیت تیم به وسط می‌آید، برای او کار، کار است. به همین خاطر است که بازیکنان به او تا این حد احترام می‌گذارند.

مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ همچنین در دفاع از هم‌تیمی خود اظهار داشت: ظاهراً برخی فراموش کرده‌اند فصلی که گذشت برای دی‌ماریا فصل سازگاری با لیگ برتر بود. آنها تنها رقم بالای این انتقال را دیدند و احتمالاً به این فکر نمی‌کنند که لیگ برتر متفاوت از لالیگای اسپانیاست و لیگی بسیار فیزیکی.

روخو در پایان اظهار داشت: دی‌ماریا یکی از بهترین بازیکنان جهان است و اگر روز خوبش باشد همانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عمل می‌کند. مطمئنم این فصل ما چیزهای خاصی از او خواهیم دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.