مدیرعامل باشگاه راه‌آهن اعتقاد دارد کمیته استیناف صلاحیت رسیدگی به مشکلات این باشگاه را ندارد و موضوع باید در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم گفت: راه‌آهن جایی بود که هیچ کس فکر نمی‌کرد در لیگ بماند به خاطر همین روی این تیم کار کردیم درحال حاضر بحث قانون مطرح است و ما نمی‌خواهیم با هیچ کس مشکلی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که ماتومبا بازیکن شما نمی‌توانست در لیگ شرکت کند مگر شما نمی‌دانستید که در ترکیه قرارداد دارد اظهار داشت: اگر می‌دانستیم وارد چنین بحثی نمی‌شدیم. وقتی یک ورزشکار را می‌آورید و قرارداد می‌بندید مدارک را به فدراسیون می‌دهید و درخواست ITC می‌کنید و بعد از آن کمیته بین‌الملل باید مکاتبه کند.

رحیمی افزود: وقتی ITC بازیکن صادر می‌شود دیگر برای ما مهم نیست او چه خطایی کرده است. از طرفی کمیته انضباطی رای خود را به فیفا انتقال داد که ترکیه و بازیکن باید پاسخگو باشد اما حالا مشکل ما این است که کمیته استیناف حق رسیدگی به تجدیدنظر خواهی ویژه را ندارد و این موضوع باید توسط کمیته انضباطی صورت بگیرد. به همین دلیل کمیته استیناف خلاف قانون رفتار کرده است.

مدیرعامل راه‌آهن در ادامه صحبت‌های خود با اعتراض به اینکه این موضوع در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گرفت گفت:در آن زمان مسجد سلیمان هم به ما معترض شد شما چرا رسیدگی نکردید؟

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف نیز در این ارتباط تلفنی اظهار داشت: کمیته استیناف صلاحیت رسیدگی به این موضوع را داشته است و خودش را صالح به رسیدگی می‌داند. آیین نامه می‌گوید احکام کمیته استیناف قطعی است و تجدیدنظر خواهی ویژه برای احکامی است که قطعی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبلا چنین تجدیدنظرخواهی نبود عنوان کرد: باید درخواست صورت بگیرد قبلا چنین درخواستی نداشتیم.

رئیس کمیته استیناف تصریح کرد: کمیته انضباطی به مدارک تقلبی ورود کرده است حتی زمانی که حکم کمیته انضباطی مطرح شد هیچ کس اعتراضی نکرد پس این حرف یعنی پذیرش اینکه سند تقلبی وجود دارد. از طرفی ما اصلا به ITC کاری نداریم و ITC بازیکن زمانی صادر می‌شود که قرارداد ثبت شود.

صالحی افزود: در بازه زمانی که آخرین روز نقل و انتقالات بود مدرکی که راه‌آهن داده اعتبار نداشته است چرا که فدراسیون ترکیه گفته این بازیکن تا سال ۲۰۱۶ با باشگاه خود قرارداد دارد به همین دلیل نمی‌توان جذب باشگاه شود. تمام تلاش‌های راه‌آهن این بوده که ختم قرارداد این بازیکن خارجی در تاریخ ۷/۱۰/۹۳ وجود داشته است و می‌توانسته جذب باشگاه شود و این باشگاه وظیفه داشته صحبت قرارداد بازیکنش را استعلام بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.