مدافع جدید استقلال گفت: فوتبال حرفه‌ای است و بزرگتر از من هم یک سال در پرسپولیس بوده‌اند و سال بعد به استقلال رفته‌ است.

روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیوستنش به تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و هر بازیکنی آرزو دارد در یکی از این تیم‌ها بازی کند. خدا را شکر می‌کنم که در سن کم و ۲۲ سالگی به استقلال آمده‌ام و برای این تیم بازی خواهم کرد.

وی در خصوص دوران حضورش در تیم امید پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او پرسپولیسی است، گفت: فوتبال حرفه‌ای است و بزرگتر از من هم یک سال در پرسپولیس بوده‌اند و سال بعد به استقلال رفته‌‌اند. همانطور که گفتم فوتبال حرفه‌ای است و بدون شک برای استقلال تلاش زیادی می‌کنم که قهرمان شود. همیشه دوست داشتم در هر تیمی که حضور دارم، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

مدافع جدید استقلال تصریح کرد: هواداران استقلال تا این لحظه حمایت خوبی از آمدن من به عمل آورده‌اند و باید محبت ۳۰ میلیون هوادار را پاسخ دهم.

چشمی درباره مورد رقابت با سایر مدافعان استقلال خاطرنشان کرد: صددرصد به استقلال آمده‌ام که با بازیکنان رقابت کنم. اگر یک درصد فکر می‌کردم که نمی‌توانم در ترکیب قرار بگیرم، به استقلال نمی‌رفتم. من با حضور در استقلال ریسک کردم و دنبال موفقیت هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.