کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال زیر ۲۱ سال سوئد با غلبه بر پرتغال در بازی فینال، عنوان قهرمانی رقابت‌های اروپایی این رده سنی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا در جمهوری چک، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های سوئد و پرتغال در ورزشگاه ادن آره‌نای شهر پراگ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه بدون گل تمام شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در آنجا سوئدی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ پرتغال را شکست دادند و فاتح رقابت‌ها شدند.

درخشش درواز‌ه‌بان سوئدی‌ها، پاتریک کالگرن در این بازی که دو ضربه پنالتی پرتغالی‌ها را مهار کرد سبب شد تا کشورش برای اولین بار در رده زیر ۲۱ سال اروپا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که سوئد به عنوان تیم دوم گروه دو صعود کرد و در ادامه راه با غلبه‌ بر دانمارک به فینال راه پیدا کرد و با شکست پرتغال قهرمان شد. تیم‌های پرتغال و سوئد از گروه دوم و تیم‌های دانمارک و آلمان از گروه نخست این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ را کسب کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.